کد خبر : 8728
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 سپتامبر 2023 - 17:35

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وزوان:جریان خدمت در شهر

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وزوان:جریان خدمت در شهر

رنگ آمیزی محل عبور دانش آموزان و عابرین پیاده در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید به همت واحد امانی شهرداری جریان خدمت در شهر ‍رنگ آمیزی محل عبور دانش آموزان و عابرین پیاده در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید به همت واحد امانی شهرداری روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وزوان بازدید شهردار و

رنگ آمیزی محل عبور دانش آموزان و عابرین پیاده در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید به همت واحد امانی شهرداری

جریان خدمت در شهر

‍رنگ آمیزی محل عبور دانش آموزان و عابرین پیاده در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید به همت واحد امانی شهرداری

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وزوان

بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از روند عملیات بازپیرایی و جدول گذاری بلوار شهید بوستان در محله دهنو

جریان خدمت در محلات شهر

بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از روند عملیات بازپیرایی و جدول گذاری بلوار شهید بوستان در محله دهنو 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وزوان

آگهی مناقصه پخت و حمل و پخش آسفالت و mc

شهرداری وزوان به استناد بودجه مصوب سال جاری خود ومصوبه شورای اسلامی‌ شهروزوان به شماره ۲۹۰-۶-۱۴۰۲مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ درنظر دارد عملیات اجرای پروژه بهسازی معابرشهر وزوان رادر قالب پخت آسفالت وپخش وحمل آن بر اساس تناژ و MC و پخش آن براساس مترمربع با قیر تخصیصی به شهرداری ازطریق برگزاری مناقصه عمومی طبق مفادشرایط عمومی پیمان،نقشه و مشخصات فنی موجود درشهرداری و تحت نظارت شهرداری به پیمانکارواجدالشرایط واگذارنماید.لذا از کلیه اشخاص حقوقی دارای صلاحیت دعوت به عمل می آیدپیشنهادات خود را ظرف مدت تعیین شده درسامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir درج نمایند.

زمان انتشار در سایت: روز یکشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۱۹

مهلت دریافت اسناد : روز یکشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۲۶

مهلت ارسال پیشنهادات:پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۰۵

ضمنا رعایت موارد ذیل الزامی می باشد:

۱-ارسال پیشنهادات و مدارک مورد نیاز صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگزاری گردد.

۲-کلیه اطلاعات مورد نیاز در برد فراخوان عمومی سامانه مناقصه قابل مشاهده و بررسی می باشد.

۳-متقاضیان قبل از ورود به سامانه می بایست نسبت به تهیه امضای الکترونیکی و دریافت نام کاربری و رمز عبور در یکی از دفاتر پیشخوان دولت اقدام نمایند.

۴-علاقمندان به شرکت در استعلام جهت ثبت نام یا نیاز به راهنمایی با شماره تماس مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه به شماره ۱۴۵۶ تماس حاصل نمایند.

۵- متقاضیان جهت دسترسی به اطلاعیه بارگذاری شده در سامانه لازم است آگهی را با شماره نیاز ۲۰۰۲۰۹۳۳۶۹۰۰۰۰۰۱ جستجو نمایند.

ایام سالگرد شهادت حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت مظلومانه سبط اکبر پیامبر: امام حسن مجتبی علیه السلام و شهادت غریبانه هشتمین پیشوای معصوم: امام رضا علیه السلام، بر تمامی مسلمانان و شیعیان تسلیت باد.

پیام تسلیت مهندس شفیعی به مناسبت سالروز وفات پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)

باسمه تعالی

سیاه پوشی واپسین روزهای ماه صفر در غم عظمای عروج پیامبر مهربانی ها (ص)،شهادت دومین و هشتمین انوار ولایت،بر دوستداران خاندان عصمت و طهارت تسلیت و تعزیت باد. روزهای حزن انگیزی که فرشتگان عرش می گریند و مرثیه غم می سرایند در معراج پیامبری که الگوی اخلاق و فضیلت ومهربانی است… در شهادت امام حسن(ع)صاحب کرامت و شفیع روز قیامت که غربت یک غروب را میماند و مظلومانه در آغوش بقیع جای گرفت تا بقیع قطعه ای شود از بهشت…. در شهادت امام رضا(ع)،امام رئوف و مهربانی که در گوشه گوشه حرمش،سبزلایزال الطاف الهی را به وضوح می توان دید…

السلام علیک یا رسول الله (ص)؛سلام بر رسول هدایت،سلام بر پیامبری که همیشه دوران زنده است در اذانی که موذن بانگ بر می آورد و در تشهدی که نمازگزار زمزمه می کند.

السلام علیک یا حسن ابن علی؛سلام بر هم خانه حسین (ع) و هم شانه علی (ع)، سلام بر امامی که قلب اندوهگین مان در عزایش ، دیدار و شفاعتش را در قیامت می طلبد تا طعم کرم و بخشندگی اش را دریابد و اینک دست التماس ما و دامان کریمانه او…..

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا المرتضی(ع)،سلام بر ضامن آهو،سلام بر امامی که آقای غریب نوازان است و مهربان ترین خورشید آشنای این دیار پر از غربت که از سایه اش به خدا میرسیم و با دلی شکسته به پای بوس نگاه غریبش می رویم تا روبه روی جلالش بایستیم و قطره قطره اشکهای مان را در صحن و حرمش جاری کنیم و در دل زمزمه کنیم:«ما به تو محتاجیم،مثل بی تابی یک شاخه به نور،خواهش جاری شطی به عبور،مثل یک دشت به بخشایش ابر،مثل یک ابر به دریاچه دور…»

عرض تسلیت و تعزیت و التماس دعا…      

محمدرضا شفیعی __ شهردار وزوان

تخریب آسفالت فرسوده و آماده سازی و زیرسازی فرعی دوم جنوبی خیابان امام خمینی(ره) جهت اجرای کانیو وسط و شیب بندی مناسب کوچه به همت واحد امانی شهرداری

پروژه های عمرانی

تخریب آسفالت فرسوده و آماده سازی و زیرسازی فرعی دوم جنوبی خیابان امام خمینی(ره) جهت اجرای کانیو وسط و شیب بندی مناسب کوچه به همت واحد امانی شهرداری (طرح باز آفرینی شهری)

شهریور ۱۴۰۲

خدمتی ماندگار…

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وزوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.