کد خبر : 9069
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 مارس 2024 - 17:27

پیام تبریک وزوان آنلاین به مناسبت ماه مبارک رمضان

پیام تبریک وزوان آنلاین به مناسبت ماه مبارک رمضان

پیام تبریک وزوان آنلاین به مناسبت ماه مبارک رمضان شَهْرُ رَمَضانَ‏ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ هُدىً لِلنَّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدى‏ وَ الْفُرْقانِ” آن ماه که معجزه‌ای بی‌نظیر به نام قرآن کریم از آسمان بر قلب نازنین پیامبر مکرم اسلام(ص) نازل شد، آن ماه که روز و شب آن عبادت است، آن ماه که حتی

پیام تبریک وزوان آنلاین به مناسبت ماه مبارک رمضان

شَهْرُ رَمَضانَ‏ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ هُدىً لِلنَّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدى‏ وَ الْفُرْقانِ”

آن ماه که معجزه‌ای بی‌نظیر به نام قرآن کریم از آسمان بر قلب نازنین پیامبر مکرم اسلام(ص) نازل شد، آن ماه که روز و شب آن عبادت است، آن ماه که حتی نفس کشیدن و خوابیدن در آن حسنه محاسبه می‌شود، آن ماه که احتمال قرار گرفتن لیله‌القدر در آن بسیار بسیار زیاد است، آن ماه که شیاطین در آن به زنجیر کشیده می‌شوند، آن ماه که در آن درهای بهشت بر بندگان مومن خدا باز می‌شود و آن ماه که بخشش و عفو الهی در لحظه لحظه آن ساری و جاری است، ماه رمضان‌المبارک است.

گوارایتان باد شهد شیرین چنین ماه ارجمندی و مبارک باد بر شما مومنان خداجو که تمامی اعضا و جوارح به ویژه قلب و نفس خویش را در کنار تحمل گرسنگی و تشنگی، به روزه قربه‌ الی الله وا می‌دارید.

… و چه زیبا و شکوهمند است که شما مردم روزه‌دار خدمت به خلق خدا را در ماه میهمانی خدا با تمام توان و نیکوترین شیوه در شهروزوان و منظقه میمه تقبل می‌فرمایید.

وزوان آنلاین فرا رسیدن ماه رمضان سال ۱۴۴۵ هجری قمری مصادف با واپسین روزهای ماه اسفند سال ۱۴۰۲ را به شما اهالی وزوان و منظقه میمه تبریک می‌گویم و امیدوارم در این ماه مشمول رحمت، نعمت و غفران الهی باشید و یکدیگر را مرهون دعای خویش قرار دهید. انشاء ا…

وزوان آنلاین :حسن اسدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.