کد خبر : 4673
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 مارس 2020 - 4:30

۱۵ درصد افزایش حقوق به اضافه ۵۰ درصد افزایش امتیازات کارکنان دولت در سال ۹۹

۱۵ درصد افزایش حقوق به اضافه ۵۰ درصد افزایش امتیازات کارکنان دولت در سال ۹۹

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۱۵ درصد افزایش حقوق سنواتی به اضافه ۵۰ درصد افزایش امتیازات فصل دهم برای حقوق کارکنان دولت در سال ۹۹ در نظر گرفته‌ایم. به نقل از فارس، محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهور ورییس سازمان برنامه و بودجه کشور، در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری راه آهن و تعدادی از دستگاه‌های دولتی

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۱۵ درصد افزایش حقوق سنواتی به اضافه ۵۰ درصد افزایش امتیازات فصل دهم برای حقوق کارکنان دولت در سال ۹۹ در نظر گرفته‌ایم.

به نقل از فارس، محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهور ورییس سازمان برنامه و بودجه کشور، در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری راه آهن و تعدادی از دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی با اشاره به توسعه شبکه ریلی به مراکز استان‌های همدان، آذربایجان غربی، گیلان و کرمانشاه و همچنین آذربایجان شرقی از مسیر جدید، گفت: این اتفاقات در دومین سال تحریم‌ها رخ داد. وی با تأکید بر این‌که سیاست اقتصاد مقاومتی در توسعه شبکه ریلی برای دولت یک راهبرد است، افزود: علاوه بر ۶۰ هزار میلیارد تومانی که در سال جاری به پروژه‌های عمرانی پرداخت شد و اغلب برای طرح های ریلی بود، از محل صندوق توسعه ملی نیز به إذن رهبر معظم انقلاب اسلامی، برای احداث راه‌آهن ۶۰۰ کیلومتری چابهار- زاهدان وام گرفتیم و برای این پروژه پول نقد در اختیار داریم. رییس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: خط آهن یزد به شیراز متصل نیست که تا سال آینده از مسیر اقلید به یزد، این دو شهر به یکدیگر متصل شده و گردشگران می‌توانند با قطار از یزد به شیراز بروند. نوبخت با اشاره به این‌که دولت بر سر پیمان خود مبنی بر افتتاح آزادراه های تهران-شمال و همت-کرج تا پایان سال جاری ماند و آن را عملی کرد، گفت: در نه ماه امسال ۸۰۰ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد شد. به گفته معاون رییس‌جمهور، برای اجرای هشت برنامه مهم دولت، یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی وام گرفتیم، اما تاکنون تنها ۲۰ درصد آن را توزیع کرده‌ایم. وی در ادامه سخنان خود گفت: در حال حاضر پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پول نقد داریم که هنوز توزیع نکرده‌ایم، چون قرار نیست پول‌افشانی و پول‌پاشی کنیم. نوبخت با تأکید بر این‌که کسانی که از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه ۹۷ در صنعت ریلی سرمایه‌گذاری کرده‌اند، بدانند که به تسهیلات و منابع خود خواهند رسید، گفت: از کارمندان نیز غافل نبوده‌ایم و حقوق آنها در سال آینده افزایش می‌یابد. وی تأکید کرد: تا پایان امشب همه دستگاه‌ها منابع لازم برای حقوق اسفند ماه کارمندان را دریافت خواهند کرد. نوبخت در حاشیه این مراسم درباره میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۹۹ گفت: ۱۵ درصد افزایش حقوق سنواتی به اضافه ۵۰ درصد افزایش امتیازات فصل دهم برای حقوق کارکنان دولت در سال ۹۹ در نظر گرفته‌ایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.