کد خبر : 9074
تاریخ انتشار : جمعه 15 مارس 2024 - 6:15

قدردانی رهبر انقلاب از کارشناس اورژانس بابل

قدردانی رهبر انقلاب از کارشناس اورژانس بابل

قدردانی رهبر انقلاب از کارشناس اورژانس بابل رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با برقراری تماس تلفنی، پیام تشکر رهبری به کارشناس ارتباطات اورژانس ۱۱۵ بابل در پی نجات جان یک مادر و نوزاد گرفتار در برف را اعلام فرمودند. به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پی نجات جان مادر و نوزاد ساکن روستای جاجن از بخش

قدردانی رهبر انقلاب از کارشناس اورژانس بابل

قدردانی رهبر انقلاب از کارشناس اورژانس بابل

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با برقراری تماس تلفنی، پیام تشکر رهبری به کارشناس ارتباطات اورژانس ۱۱۵ بابل در پی نجات جان یک مادر و نوزاد گرفتار در برف را اعلام فرمودند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پی نجات جان مادر و نوزاد ساکن روستای جاجن از بخش بابل‌کنار که از طریق راهنمایی تلفنی معصومه مهرآور، مامای بخش ارتباطات اورژانس ۱۱۵ بابل صورت گرفت، حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی طی تماس تلفنی مراتب خرسندی و پیام تشکر رهبر معظم انقلاب را به این همکار تلاشگر اورژانس بابل ابلاغ کردند.

مهرآور نهم اسفند سال جاری در شبی که برف و بوران شدید تردد در جاده روستای جاجن در بخش بابل‌کنار را برای آمبولانس اعزامی این شهر با مشکل مواجه کرده بود، از طریق راهنمایی تلفنی پدر خانواده برای کمک به زایمان همسرش زندگی مادر و نوزاد را از مرگ نجات داد در نهایت مادر و نوزاد پس از دریافت خدمات اولیه فوریت‌های پزشکی توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ بابل که خود را با سختی زیاد و با کمک خودروهای راهداری و هلال احمر به محل مأموریت رسانده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

https://media.imna.ir/d/2024/03/15/0/1992998.mp4?ts=1710479406000

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری بابل داری ۶ بخش و هفت شهر است که روستای بالا دست جاجن در قلب جنگل‌های هیرکانی در بخش بابل‌کنار یکی از بخش‌های ۶ گانه شهرستان بابل واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.