کد خبر : 9066
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 مارس 2024 - 5:36

آیین احیای چادرشب بافی شهر وزوان اصفهان برگزار شد

آیین احیای چادرشب بافی شهر وزوان اصفهان برگزار شد

آیین احیای چادرشب بافی شهر وزوان اصفهان برگزار شد رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از برگزاری آیین احیای چادرشب بافی شهر وزوان از توابع این شهرستان خبر داد. به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، جواد چهرازی گفت: یکی از صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اصیل

آیین احیای چادرشب بافی شهر وزوان اصفهان برگزار شد

آیین احیای چادرشب بافی شهر وزوان اصفهان برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از برگزاری آیین احیای چادرشب بافی شهر وزوان از توابع این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، جواد چهرازی گفت: یکی از صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اصیل منطقه وزوان در شهرستان شاهین‌شهر و میمه، هنر چادرشب بافی بود که متأسفانه در طی سالیان گذشته رو به فراموشی رفته بود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام‌ شده و تلاش قابل‌تحسین هنرمندان منطقه، این هنر سنتی دوباره احیا شد

او افزود: مراسم احیای هنر سنتی چادرشب بافی به همراه نمایشگاه صنایع‌دستی شهر وزوان و کارگاه صنایع‌دستی با حضور مسئولان شهرستان و دوستداران هنر اصیل و سنتی این منطقه در محل آمفی‌تئاتر شهر تاریخی وزوان برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.