کد خبر : 1371
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 مارس 2019 - 15:39

داود فتاح به دیار حق شتافت

داود فتاح  به دیار حق شتافت

داود فتاح به دیار حق شتافت انالله واناالیه راجعون آقای داود فتاح به دیار حق شتافت به اطلاع همشهریان محترم میرساند آقای داود فتاح دار فانی را وداع گفت. مدیریت وزوان آنلاین ؛ با نهایت تاسف و تاثر درگذشت آقای داود فتاح را به خانواده های محترم فتاح ، رضاییان،  و کلیه وابستگان تسلیت گفته

داود فتاح به دیار حق شتافت انالله واناالیه راجعون آقای داود فتاح به دیار حق شتافت به اطلاع همشهریان محترم میرساند آقای داود فتاح دار فانی را وداع گفت. مدیریت وزوان آنلاین ؛ با نهایت تاسف و تاثر درگذشت آقای داود فتاح را به خانواده های محترم فتاح ، رضاییان،  و کلیه وابستگان تسلیت گفته از خداوند متعال طلب مغفرت برای آن مرحوم و بقای عمر بازماندگان را مسالت می نماید.

تسلیت رفاقتی و دوستانه می دانم تحمل داغی که بر دلت نشسته بی نهایت سخت است… می دانم چه دردیست که صبح چشمانت باز شود و آرزو کنی که کاش فقط کابوس بود …! اما . . . او تنها به سوی خداوند بازگشت که بالاترین آرامش روح آدمیست، اگرچه اندوه بزرگی بر قلب ما سنگینی می کند… از خدا می خواهیم او را در سایه رحمت جاویدانش قرار دهد و ما را برای دیدن جای خالی آن عزیز شکیب سازد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.