کد خبر : 9053
تاریخ انتشار : شنبه 24 فوریه 2024 - 16:14

نوسازی در بافت فرسوده شهرستان شاهین شهر و میمه رسیدگی شد پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲

نوسازی در بافت فرسوده شهرستان شاهین شهر و میمه رسیدگی شد پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲

در بیست و نهمین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان اصفهان؛ نوسازی در بافت فرسوده شهرستان شاهین شهر و میمه رسیدگی شد پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ بیست و نهمین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان اصفهان به ریاست سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان و با

در بیست و نهمین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان اصفهان؛

نوسازی در بافت فرسوده شهرستان شاهین شهر و میمه رسیدگی شد پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ بیست و نهمین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان اصفهان به ریاست سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان و با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان و سایر اعضاء برگزار شد.  

در این نشست، شهرداری شاهین‌شهر در خصوص پروانه های صادر شده در بافت‌های ناکارآمد شهری، اقدامات صورت پذیرفته و پیشنهادات بسته‌های تشویقی احداث مسکن در بافت، گزارشاتی را ارائه کرد که با همفکری اعضای ستاد بررسی و تصمیم‌گیری شد.  
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این جلسه پیرامون مباحث مطرح شده اظهار کرد: در این جلسه به صورت ریزبینانه وضعیت بافت فرسوده و اقدامات به عمل آمده در راستای بازآفرینی شهری شهرستان شاهین شهر و میمه مورد سیدگی قرار گرفت.  
وی افزود: شهرستان شاهین شهر و میمه دارای شش شهر شاهین شهر، گزبرخوار، گرگاب، میمه، وزوان، لایبید و ۱۹ روستا است و جمعیت آن براساس سر شماری سال ۹۵ بالغ بر ۲۳۴ هزار نفر بوده که با توجه به مهاجر پذیر بودن شهرستان جمعیت رو به افزیشی دارد.  

قاری قرآن بیان کرد: مساحت محدوده شهر شاهین شهر ۳ هزار و ۱۱۶ هکتار و مساحت بافت فرسوده این شهر ۲۴هکتار است، همچنین به ترتیب در شهرهای گرگاب ۲۳۳ و ۱۶، گز و برخوار ۶۸۱ و ۷۳، لایبید ۱۷۳ و ۱۴، میمه ۳۲۹ و ۵۳ و وزوان ۲۸۶ و ۳۳ است.  
وی در خصوص پروانه های نوسازی صادر شده برای نوسازی منازل فرسوده عنوان کرد: در سال های ۱۴۰۰ لغایت تا کنون مالکان در بافت فرسوده ۶ شهر شهرستان شاهین شهر و میمه پروانه نوسازی برای ۸۳ واحد فرسوده را اخذ کردند.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.