کد خبر : 9022
تاریخ انتشار : جمعه 9 فوریه 2024 - 17:57

پیام مدیر وزوان آنلاین به مناسبت آغاز دهه فجر

پیام مدیر وزوان آنلاین به مناسبت آغاز دهه فجر

فرا رسیدن ۱۲ بهمن، سالروز بازگشت شکوهمند امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر مبارک باد تاریخ انقلاب اسلامی شاهد روزهای پرفراز و نشیب بسیاری بوده است و البته؛ دوازدهم بهمن‌ماه یک سرآغاز ویژه بود، روزی که خورشید از افق مهرآباد طلوع کرد و برگ زرینی در دفتر تاریخ ایران به ثبت رسید.

فرا رسیدن ۱۲ بهمن، سالروز بازگشت شکوهمند امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر مبارک باد

تاریخ انقلاب اسلامی شاهد روزهای پرفراز و نشیب بسیاری بوده است و البته؛ دوازدهم بهمن‌ماه یک سرآغاز ویژه بود، روزی که خورشید از افق مهرآباد طلوع کرد و برگ زرینی در دفتر تاریخ ایران به ثبت رسید.

امام خمینی(ره) پس از سال‌ها تبعید از دیار غربت به وطن بازگشت و ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه مهمترین اعلان تاریخ ایران به گوش همگان رسید. چه فرخنده بود آمدنش و چه زیبا رقم خورد لحظه دیدارش. آنگاه بود که فجر انقلاب در آسمان ایران پهناور عیان گشت و تلالوی نور بر وجب به وجب خاک میهن تابیدن گرفت.

وزوان آنلاین فرا رسیدن دوازدهم بهمن‌ماه، سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن از طریق فرودگاه بین‌المللی مهرآباد را به تمامی اهالی منطقه میمه و وزوان و روستا های منطقه تبریک می‌گویم و قدردان زحمات جهادی مدیران منطقه برای اعتلای در راستای قوت بخشیدن به نظام پربرکت انقلاب اسلامی هستم.»

وزوان آنلاین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.