کد خبر : 8647
تاریخ انتشار : جمعه 11 آگوست 2023 - 18:12

مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره آب و فاضلاب شاهین شهرجناب آقای احسان گندمکار

مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره آب و فاضلاب شاهین شهرجناب آقای احسان گندمکار

جناب آقای احسان گندمکار فرمانده محترم پایگاه بسیج اداره آبفای شاهین شهر باسلام. بدون شک امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش ها و زحمات شبانه روزی سبز پوشان عزیزی است که با جانفشانی و پایبندی خود به ولایت فقیه تاکنون دشمنان و معاندین قسم خورده نتوانسته اند آسیبی به کشور عزیزمان وارد نمایند

جناب آقای احسان گندمکار فرمانده محترم پایگاه بسیج اداره آبفای شاهین شهر باسلام.

بدون شک امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش ها و زحمات شبانه روزی سبز پوشان عزیزی است که با جانفشانی و پایبندی خود به ولایت فقیه تاکنون دشمنان و معاندین قسم خورده نتوانسته اند آسیبی به کشور عزیزمان وارد نمایند و اگر شما برادران غیور و ایثارگر نبودید امنیت و آسایش در کشور معنا و مفهومی نداشت. انتصاب شما برادر بسیجی که فردی ولایی و خستگی ناپذیر هستید را بعنوان فرمانده ناحیه مقاومت اداره آبفای شاهین شهر تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت و سرافرازی شما را در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و در سایه مقام عظمای ولایت(مد ظله العالی) از خداوند منان خواستاریم ،امیدواریم در کلیه مراحل زندگی موفق و پیروز و سرافراز باشید.

مدیریت وجمعی از اعضای کانال مهدویت ومعرفت حسینی

مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره آب و فاضلاب شاهین شهر صبح چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید رجایی سپاه شاهین شهر در دفتر مدیریت محترم آبفا شاهین شهر برگزار گردید .

جناب سرهنگ میرزایی به پاس تلاش‌ها و زحمات مستمر وارزنده مهندس شریفی و پرسنل آبفا در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه،در جهت رضایتمندی مردم منطقه ، تقدیر و تشکر بعمل آوردند .
مهندس شریفی فرمودند تعامل و همکاری خوبی که بین آبفا وسپاه ناحیه شاهین شهر وجود دارد باعث پیشبرد جهاد خدمت رسانی آبفا به مردم شریف منطقه شده است

در این جلسه از زحمات و تلاش‌های ارزنده فرمانده پایگاه بسیج آبفا آقای علیرضا قلی پور که به افتخار بازنشستگی نایل آمده اند تقدیر و تشکر بعمل آمد و آقای احسان گندمکار به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آبفا شاهین شهر معارفه گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.