کد خبر : 6593
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 جولای 2021 - 11:37

پیام تبریک وزوان آنلاین به مناسبت عید غدیر

پیام تبریک وزوان آنلاین به مناسبت عید غدیر

 «الْحَمْدُلِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ‌الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ‌الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ‌السَّلاَمُ. هجدهم ذی‌الحجه، روز عید غدیر از بزرگ‌ترین اعیاد شیعیان، نشانه امتداد ولایت نبوی و سالروز امامت مولود کعبه حضرت علی(ع) است.» غدیر یک مکان محدود نیست، بلکه در وجدان و قلب همه شیعیان راستین، نبض حیات حقیقت و الگوی حفظ وفاق و وحدت اسلامی است؛ و

دانلود عکس غدیر

 «الْحَمْدُلِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ‌الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ‌الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ‌السَّلاَمُ. هجدهم ذی‌الحجه، روز عید غدیر از بزرگ‌ترین اعیاد شیعیان، نشانه امتداد ولایت نبوی و سالروز امامت مولود کعبه حضرت علی(ع) است.»

غدیر یک مکان محدود نیست، بلکه در وجدان و قلب همه شیعیان راستین، نبض حیات حقیقت و الگوی حفظ وفاق و وحدت اسلامی است؛ و زهی سعادت که ما با غدیر آشناییم و به آن مهر می‌ورزیم. در پیشگاه آفریدگار هستی‌ نیز اهمیت این روز بزرگ به‌موجب آن است که به فرمان او، پیام‌آورش مدال پیشوایی و رهبری راستین را در این روز بزرگ بر سینه علی(ع) نشاند و او را به‌عنوان امیر و امام و سررشته‌دار دین و دنیای مردم برگزید.

وزوان آنلاین ، به پاس خجستگی این عید شریف و به شکرانه آغاز ولایت مولی‌الموحدین و امام‌العارفین، این روز بزرگ رابه مردم شریف ایران و همشهریان وزوانی گرانقدر تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از پروردگار متعال توفیق اقتدا به سنت نبوی و سیره علوی و همچنین درک پیام‌های معنوی غدیر را مسئلت دارم. خجسته باد پیوند «نبوت» و «امامت» در نقطه اوجى به نام غدیر خم که غدیر، گره محکمى در رشته دیانت است.»

مدیر وزوان آنلاین ،حسن اسدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.