کد خبر : 9009
تاریخ انتشار : جمعه 19 ژانویه 2024 - 3:58

۳۷۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی به شاهین‌شهر و میمه پرداخت شد

۳۷۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی به شاهین‌شهر و میمه پرداخت شد

فرماندار شاهین‌شهر و میمه: ۳۷۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی به شاهین‌شهر و میمه پرداخت شد اصفهان- فرماندار شاهین‌شهر و میمه از واریز ۳۷۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آلایندگی به حساب شهرداری‌های این شهرستان در ۹ ماهه سال جاری خبرداد. سیدمحمدرضا کاظمی طبا در گفت و گو با خبرنگار

فرماندار شاهین‌شهر و میمه:

۳۷۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی به شاهین‌شهر و میمه پرداخت شد

۳۷۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی به شاهین‌شهر و میمه پرداخت شد

اصفهان- فرماندار شاهین‌شهر و میمه از واریز ۳۷۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آلایندگی به حساب شهرداری‌های این شهرستان در ۹ ماهه سال جاری خبرداد.

سیدمحمدرضا کاظمی طبا در گفت و گو با خبرنگار مهر در اصفهان اظهار داشت: جهت آبادانی شهرها و روستاهای شهرستان شاهین شهر و میمه بنا بر گزارش معاونت امور مالیاتی استان اصفهان در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۲، در مجموع مبلغ ۳۷۰ میلیارد تومان، بابت مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آلایندگی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز شد.

وی به شرح این واریزی‌ها از سوی معاونت امور مالیاتی پرداخت و گفت: شهرداری شاهین شهر نزدیک به ۲۷۴.۳ میلیارد تومان، شهرداری گرگاب نزدیک به ۱۵.۳ میلیارد تومان، شهرداری گز نزدیک به ۳۸.۶ میلیارد تومان، شهرداری لایبید نزدیک به ۲.۹ میلیارد تومان، شهرداری میمه نزدیک به ۸.۹ میلیارد تومان، شهرداری وزوان نزدیک به ۹.۴ میلیارد تومان و در مجموع دهیاری‌ها ۲۰ میلیارد تومان واریز شده است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان آخرین فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه انتخابات پیش رو تصریح کرد: سازمان صداوسیما ثبت‌نام نامزدها برای تبلیغات تلویزیونی انتخابات مجلس را از امروز شروع و نامزدهای حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار می‌توانند از طریق سامانه ستاد تبلیغات به نشانی em1402.ir ثبت‌نام کنند.

وی با تاکید بر اعلام بی طرفی در انتخابات ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: نامزدهای تأیید صلاحیت شده از تبلیغات زود هنگام به جد پرهیز کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.