کد خبر : 8971
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دسامبر 2023 - 14:32

اختصاص ۲۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر بافت فرسوده شهرستان شاهین‌شهر و میمه

اختصاص ۲۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر بافت فرسوده شهرستان شاهین‌شهر و میمه

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: حدود ۲۰۰ تن قیر برای آسفالت معابر خاکی بافت فرسوده شهرهای گز، گرگاب، میمه و وزوان اختصاص یافت و معابر خاکی آسفالت شدند. صادق حاجی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: حدود ۲۰۰ تن قیر برای آسفالت معابر خاکی بافت فرسوده شهرهای گز، گرگاب، میمه و وزوان اختصاص یافت و معابر خاکی آسفالت شدند.

صادق حاجی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ با اشاره به اقدامات به‌عمل آمده برای رفع مشکل معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی شهری این شهرستان اظهار کرد: در جهت توسعه شهری، ایمنی در تردد مردم و رسیدن به استانداردهای مطلوب، قیر رایگان برای آسفالت معابر به شهرداری‌ها اختصاص یافت.  

وی افزود: در این راستا ابتدا استعلام از شهرداری‌ها مبنی بر ارائه مدارک و مستندات گذرهای خاکی و مضمحل بافت فرسوده بعمل آمد و پس از بارگذاری قرارداد و نقشه‌های معابر در سامانه سبا، اخذ تاییدیه شرکت بازآفرینی شهری و ارائه ضمانت نامه از سوی شهرداری‌ها، حواله قیر صادر شده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه بیان کرد: براین اساس حدود ۲۰۰ تن قیر برای آسفالت معابر خاکی بافت فرسوده شهرهای گز، گرگاب، میمه و وزوان اختصاص یافت و معابر خاکی آسفالت شدند.  

وی در خصوص وضعیت طرح‌های تفصیلی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: از ۶ شهر این شهرستان ۲ شهرِ شاهین شهر و گرگاب دارای طرح تفصیلی بوده و شهرها گز، میمه، لایبید و وزوان در مرحله بررسی طرح تفصیلی قرار دارند که بعضاً نیز در مراحل پایانی و ابلاغ هستند.  

حاجی خاطرنشان کرد: طرح‌های تفصیلی در چارچوب اسناد و ضوابط طرح‌های جامع و بر اساس حدود ثبتی و ملکی، وضعیت دقیق کابری‌ها، تراکم‌ها و گذرها را در سطح شهر و به تفکیک محله‌های واقع در آن مشخص کرده و اولویت‌های مربوط به نوسازی و بهسازی را تعیین می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.