کد خبر : 7627
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 ژوئن 2022 - 11:30

علیرضا وراهکاردر مسیر اعتلای وزوان: زادگاهمان وزوان از ظرفیت‌های اجتماعی بسیار ارزشمندی در اقصی نقاط کشور برخورداره، قطعا در آینده ای نه چندان دور شهری مترقی در تمام ابعاد رو شاهد خواهیم بود.

علیرضا وراهکاردر مسیر اعتلای وزوان: زادگاهمان  وزوان از ظرفیت‌های اجتماعی بسیار ارزشمندی در اقصی نقاط کشور برخورداره، قطعا در آینده ای نه چندان دور شهری مترقی در تمام ابعاد رو شاهد خواهیم بود.

با سلام و تبریک انتصاب جناب آقای روستا و آرزوی موفقیت برای ایشان در مسیر خدمت به کشور و ان‌شاءالله زادگاهمان وزوان.الحمدلله وزوان از ظرفیت‌های اجتماعی بسیار ارزشمندی در اقصی نقاط کشور برخورداره و به نظر حقیر اگر بخشی از اون بصورت هدفمند در مسیر اعتلای وزوان و رفع موانع توسعه شهر بخدمت گرفته بشه،

شهرداری وزوان :وزوان شهر قنات تاریخی ، تمدن و هنر - وزوان آنلاین

با سلام و تبریک انتصاب جناب آقای روستا و آرزوی موفقیت برای ایشان در مسیر خدمت به کشور و ان‌شاءالله زادگاهمان وزوان.
الحمدلله وزوان از ظرفیت‌های اجتماعی بسیار ارزشمندی در اقصی نقاط کشور برخورداره و به نظر حقیر اگر بخشی از اون بصورت هدفمند در مسیر اعتلای وزوان و رفع موانع توسعه شهر بخدمت گرفته بشه، قطعا در آینده ای نه چندان دور شهری مترقی در تمام ابعاد رو شاهد خواهیم بود. و اما راهکار

  1. ایجاد بانک جامع اطلاعاتی از اشخاصی که می‌توانند به عنوان سرمایه های بالقوه شهر به صورت وظیفه محور و مادام العمر در خدمت شهرمان باشند.
    ۲٫گروه بندی نفرات شناسایی شده متناسب با ظرفیت‌های عملیاتی – اجرایی، سرمایه ای، علمی، زمانی و مکانی(منظور وقتی که متناسب با مکان سکونت و تراکم کاری می‌توانند آزاد کنند و حتی الامکان به صورت منظم به امورات وزوان اختصاص دهند)
  2. پایش دوره ای داوطلبان و بروزرسانی لیست خادمان افتخاری شهر
    موارد ذکر شده قدم اول و هدفمند این مسیر از دید حقیر قلمداد میشه و در صورتیکه موفق اجرا بشه در گام‌های بعدی می‌توان با طرح مسائل مترتب بر شهرمون با محوریت مسؤلان و کمک همه دلسوزان نسبت به تشکیل جلسات حضوری و غیر حضوری اقدام و پس از اجرای به موقع مصوبات، در جهت اعتلای شهر قدمهای موثری برداشته بشه انشاءالله.
    پر گویی بنده رو ببخشید ولی به نظرم میمه با فعال بودن هدفمند بخش کوچکی از ظرفیت‌های بیرونیش با محوریت عوامل داخلی تونسته به اهداف زشت و زیبای خودش برسه و البته که مانع بزرگ پیشرفت منطقه باشه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.