کد خبر : 8996
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 دسامبر 2023 - 16:26

جناب سروان اسدالله گرامی فرمانده محترم ایستگاه انتظامی وزوان ،ارمغان آور آرامش وعدالت

جناب سروان اسدالله گرامی فرمانده محترم  ایستگاه انتظامی وزوان ،ارمغان آور آرامش وعدالت

ارمغان آور آرامش وعدالت آرزوی همیشگی انسان ها ، دنیایی سراسرصلح و آرامش بوده است . نیروی انتظامی نیازیک جامعه ی آرمانی است و همه ی اندیشمندان اجتماعی برضرورت وجود چنین نیرویی درتمام جوامع تاکید دارند. نیرویی که با اقتدار دربرابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه برریشه های ظلم وفساد می کوبدتا

ارمغان آور آرامش وعدالت

آرزوی همیشگی انسان ها ، دنیایی سراسرصلح و آرامش بوده است . نیروی انتظامی نیازیک جامعه ی آرمانی است و همه ی اندیشمندان اجتماعی برضرورت وجود چنین نیرویی درتمام جوامع تاکید دارند.

نیرویی که با اقتدار دربرابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه برریشه های ظلم وفساد می کوبدتا ارمغان آور آرامش وعدالت باشد. امنیت ، اعتماد، سلامت ، پویایی و نشاط ثمره ی حضور نیروی انتظامی درجامعه است بدین وسیله ضمن تقدیرو تشکراز نیروی انتظامی و تلاشهای بی شایبه شما حماسه ساز پیروز وسنگردار همیشه بیدار که سرافرازانه راه قسط و امنیت درسایه ی تلاش شما طلوع می کند.

وظایف کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در قبال مردم

کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها موظفند پس از دریافت شکایت و ارائه  رسید به شاکی پرونده، به فوریت اقدامات بعدی خود را برابر قانون انجام دهندکه این موضوع به کلانتری‌ها و پاسگاه ها، ابلاغ شده است.رعایت حقوق شهروندی از تکالیف قانونی، اخلاقی و حرفه ای ماموران کلانتری ها و پاسگاه ها است که موجب افزایش عملکرد مثبت پلیس و مشارکت بیشتر مردم در تولید امنیت خواهد شد.رعایت حقوق شهروندی از سوی ماموران کلانتری ها و پاسگاه ها، ماموران مکلفند پس از دریافت شکایت، ‌به شاکی پرونده رسید تحویل دهند.

نیروی انتظامی مظهر اقتدار و رحمت نظام اسلامی است که مظلوم و کسی که مورد ظلم واقع شده است از او کمک می گیرد و ناتوان به او پناه می برد و کلانتری ها و پاسگاه ها مظهر کمک به ستمدیده و احیا کننده حق مظلوم هستند.

وزوان آنلاین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.