کد خبر : 3538
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 سپتامبر 2019 - 13:03

اظهارات وزیر جدید آموزش و پرورش درباره تغییرات مدیریتی | حاجی میرزایی: میلی بازی نمی‌کنم

اظهارات وزیر جدید آموزش و پرورش درباره تغییرات مدیریتی | حاجی میرزایی: میلی بازی نمی‌کنم

وزیر آموزش و پرورش درباره تغییرات مدیریتی در این وزارتخانه گفت: بنای همکاری با تمام همکاران دارم چراکه بر اساس امیال خودم یا دیگران بازی نخواهم کرد، مگر در موردی که تغییر لازم است. به گزارش تسنیم، محسن حاجی‌میرزایی در اولین نشست با اعضای شورای معاونان وزارت آموزش‌وپرورش پس از اخذ رأی اعتماد از مجلس

وزیر آموزش و پرورش درباره تغییرات مدیریتی در این وزارتخانه گفت: بنای همکاری با تمام همکاران دارم چراکه بر اساس امیال خودم یا دیگران بازی نخواهم کرد، مگر در موردی که تغییر لازم است.

به گزارش تسنیم، محسن حاجی‌میرزایی در اولین نشست با اعضای شورای معاونان وزارت آموزش‌وپرورش پس از اخذ رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: زمان محدودی در اختیار داریم تا کاری انجام شود و درخواست می‌کنم در هر مسئولیتی هستید با تمام قدرت ادامه دهید و معطل هیچ‌چیزی نباشید. اولویت چند هفته آینده، بازگشایی مدارس است و در این مدت تغییرات زیادی در ساختار نخواهیم داشت و بنای همکاری با تمام همکاران دارم چراکه بر اساس امیال خودم یا دیگران بازی نخواهم کرد، مگر در موردی که تغییر لازم است. وزیر آموزش و پرورش افزود: این نهاد بزرگ و گسترده نمی‌تواند متوقف شود و همه باید مراقبت حداکثری داشته باشند تا کارها باکیفیت انجام شود همچنین آنچه تحت عنوان برنامه به مجلس شورای اسلامی داده شد مبنای عمل قرار خواهد گرفت. •مدارس دولتی برای ارائه خدمات آموزشی حق ندارند از خانواده دانش‌آموزان هزینه دریافت کنند وزیر آموزش و پرورش همچنین در گفتگویی با خبرگزاری میزان با اشاره به قرارگیری در آستانه سال تحصیلی جدید، گفت: مدارس دولتی برای ارائه خدمات آموزشی حق ندارند از خانواده دانش‌آموزان هزینه‌ دریافت کنند اما اگر قرار است کار فوق برنامه‌ای انجام دهند ممکن است با هماهنگی خانواده‌ها مبالغی را اخذ کنند. محسن حاجی‌میرزایی با اشاره به سیاست وزرات آموزش و پرورش در راستای اجرای اصل ۳۰ قانون اساسی و پرهیز از دریافت هر گونه شهریه بلاوجه مدارس از خانواده دانش‌آموزان در زمان ثبت‌نام، گفت: هدف ما توسعه و بالا بردن استاندارد کیفی مدارس دولتی است. اگر مدارس دولتی که نیاز به دریافت کمک و اینگونه موارد ندارند، تقویت شوند ما از این مشکل بی‌نیاز خواهیم شد. وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: البته برخی از مدارس‌ سرویس‌های ویژه‌ای در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهند که ممکن است در ازای این سرویس ویژه و توافقی که با خانواده‌ها دارند یک چیزهایی را اخذ کنند. حاجی میرزایی تصریح کرد: مدارس دولتی برای ارائه خدمات آموزشی حق ندارند از خانواده دانش‌آموزان هزینه دریافت کنند اما اگر قرار است کار فوق برنامه‌ای انجام دهند ممکن است با هماهنگی خانواده‌ها مبالغی را اخذ کنند که البته ما می‌کوشیم برای شفافیت ارائه این‌گونه خدمات اقداماتی را انجام دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.