کد خبر : 8921
تاریخ انتشار : شنبه 4 نوامبر 2023 - 15:50

روند ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهین‌شهر میمه، وزوان، لایبید، گزبرخوار و گرگاب بررسی شد

روند ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهین‌شهر میمه، وزوان، لایبید، گزبرخوار و گرگاب بررسی شد

در سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان شاهین‌شهر و میمه؛  روند ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهین‌شهر، میمه، وزوان، لایبید، گزبرخوار و گرگاب بررسی شد  در سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان شاهین‌شهر و میمه ضمن بازدید میدانی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن این شهرستان، موانع اجرایی پروژه‌ها مورد

در سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان شاهین‌شهر و میمه؛ 

روند ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهین‌شهر، میمه، وزوان، لایبید، گزبرخوار و گرگاب بررسی شد 

در سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان شاهین‌شهر و میمه ضمن بازدید میدانی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن این شهرستان، موانع اجرایی پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ بیست و ششمین سفر شهرستانی شورای اداری استان به ریاست سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان و با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان و دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی به شهرستان شاهین‌شهر و میمه رقم خورد. 

بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان شاهین‌شهر و میمه، بازدید و بررسی روند اجرای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، دیدار چهره به چهره با مردم و برگزاری شورای مشترک اداری استان و شهرستان از جمله برنامه‌های این سفر یک روزه بود. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این سفر اظهار کرد: طی بازدیدی که در معیت استاندار اصفهان از پروژه طرح نهضت ملی مسکن شاهین‌شهر بعمل آمد مشکلات و چالش‌های اجرایی پیش رو این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و در گفت‌وگو با عوامل اجرایی رهنمودهای لازم ارائه همچنین بر رعایت اصول فنی مهندسی و ایمنی برای راه‌های دسترسی این پروژه‌ها تاکید شد. 

وی افزود: در این بازدیدها موانع و مشکلات احصا و در جلسه شورای مشترک اداری استان و شهرستان شاهین‌شهر و میمه پیرامون آن همفکری و اتخاذ تصمیم شد. 

قاری‌قرآن در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد: در این شهرستان در مجموع برای شهرهای شاهین‌شهر، میمه، وزوان، لایبید، گزبرخوار و گرگاب، بیش از ۵۵ هزار و ۹۰۰ نفر اقدام به ثبت نام کردند. 

وی افزود: با پالایش و بررسی‌های بعمل آمده از این تعداد افزون بر ۱۱ هزار و ۷۰۰ متقاضی حائز شرایط شده و تشکیل پرونده داده‌اند. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه تا کنون بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ متقاضی تخصیص پروژه شده‌اند گفت: در شهر شاهین‌شهر برای پروژه موسوم به ۱۴۷ هکتاری، اقدامات اولیه انجام و برای انجام طرح نهضت ملی مسکن قرارداد محوطه سازی منعقد شده است. 

وی افزود: در حال حاضر پیمانکار برای محوطه سازی فعال است و حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در این زمین حدود ۶ هزار واحد پیش‌بینی شده است خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۱۰۰۰ واحد دیگر نیز در شاهین‌شهر در دست اجرا است. 

وی در خصوص دیگر برنامه‌های این سفر به برگزاری ملاقات عمومی با مردم شهرستان شاهین‌شهر و میمه اشاره و بیان کرد: مطابق با روال سفرهای شهرستانی در این سفر هم میزخدنا راه و شهرسازی دایر شد و بصورت حضوری به مسائل و مشکلات مردمی در حوزه راه شهرسازی پاسخگویی و به درخواست‌های آنان رسیدگی شد. 

قاری قرآن بیان کرد: جلسه شورای مشترک اداری استان اصفهان و شهرستان شاهین‌شهر و میمه با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار و در طی آن اهم موضوعات در حوزه‌های مختلف بررسی شد همچنین برای اجرای مصوبات زمان بندی لازم بعمل آمد تا در جلسات آتی موضوعات مورد پیگیری قرار گیرد. 

وی گفت: در طی این نشست دستورکارها در حوزه‌های راه، زیرساختی، خدمات رسانی، واگذاری اراضی و … بررسی و مصوباتی نیز در حوزه راه و شهرسازی اخذ شد. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد: اهم مباحث مطرح شده در حوزه راه و شهرسازی پیرامون تکمیل ساختمان کلانتری و مسجد مسکن مهر شاهین شهر، بهره‌مندی از مجریان ذیصلاح در پروژه‌ها، مباحث مرتبط با تنظیم بازار املاک و اسکان و … بود. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.