کد خبر : 7716
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 ژوئن 2022 - 18:33

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و میمه :تغییر نگاه مدیران کشوری، ارتقای بخش میمه به شهرستان ، تصویب نواحی صنعتی و کشاورزی در وزوان و میمه در جاده جوشقان، حسن رباط، فراوری سنگ لایبید از دیگر درخواست‌های مردم این منطقه است.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و میمه :تغییر نگاه مدیران کشوری، ارتقای بخش میمه به شهرستان ، تصویب نواحی صنعتی و کشاورزی  در وزوان و میمه در جاده جوشقان، حسن رباط، فراوری سنگ لایبید از دیگر درخواست‌های مردم این منطقه است.

نماینده شاهین شهر و میمه : تغییر نگاه مدیران کشوری و احیای زاینده رود ، مهمترین مطالبه مردم اصفهان است اصفهان-ایرنا-نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: احیای زاینده رود و تغییر نگاه  برخی از مدیران کشوری نسبت به برخورداری اصفهان مهمترین مطالبه مردم این خطه از رییس جمهور و هیات

نماینده شاهین شهر و میمه :

تغییر نگاه مدیران کشوری و احیای زاینده رود ، مهمترین مطالبه مردم اصفهان است

تغییر نگاه مدیران کشوری و احیای زاینده رود ، مهمترین مطالبه مردم اصفهان است

اصفهان-ایرنا-نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: احیای زاینده رود و تغییر نگاه  برخی از مدیران کشوری نسبت به برخورداری اصفهان مهمترین مطالبه مردم این خطه از رییس جمهور و هیات دولت است.

حسینعلی حاجی دلیگانی  رزو چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جریان دوباره آب در رودخانه زاینده رود و تدبیر برای احیای سفره های زیر زمینی برای رفع مشکلات زیست محیطی و پیشگیری از فرونشست ،اولویت مطالبات مردم استان اصفهان است.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه برخی مدیران دولتی در سطح ملی به برخورداری استان اصفهان واقعی نیست، گفت: این دیدگاه  غیر واقعی آسیب‌های زیادی را به مناطق محروم وارد کرده است.

وی اضافه کرد: شهرها، روستاها و شهرستان های این استان در بسیاری از نقاط از نبود امکانات و کمبود توسعه زیرساختی در مضیقه و باید این دیدگاه اصلاح شود.

حاجی دلیگانی همچنین به درخواست‌های حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: موضوع آب در شاهین شهر و میمه جزو نیازهای اصلی به شمار می رود و دشت برخوار به دلیل شرایط نامطلوب آبی دچار فرونشست شدید شده است.

وی با بیان اینکه مطالبات مردم این منطقه به اطلاع معاون اجرایی رییس جمهور رسیده است، گفت: ارتقای بخش میمه به شهرستان، الحاق شهر سین به شهرستان شاهین شهر و میمه، ارتقای روستای محسن آباد به شهر، حقابه قلمداد کردن آب کشاورزی خریداری شده کشاورزان دشت برخوار از محل زاینده رود، توجه به تکمیل و بهره برداری پروژه مترو، تکمیل شبکه فاضلاب شهری و استفاده از پساب آن از جمله نیازهای مطرح و دارای اولویت این خطه است.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تصویب نواحی صنعتی و کشاورزی  در وزوان و میمه در جاده جوشقان، حسن رباط، فراوری سنگ لایبید همچنین تکمیل و تجهیز امکانات خدماتی مثل مراکز بهداشتی و درمانی و آموزشی و ورزشی در شهرستان های شاهین شهر و میمه و توزیع اعتبار برای تکمیل پروژه های خدماتی، فرهنگی و اجتماعی ، از دیگر درخواست‌های مردم این منطقه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.