کد خبر : 8879
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 نوامبر 2023 - 18:17

بهره‌برداری از زمین چمن ورزشگاه ملت شاهین شهر وزمین چمن مصنوعی شهر وزوان

بهره‌برداری از زمین چمن ورزشگاه ملت شاهین شهر وزمین چمن مصنوعی شهر وزوان

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم تاکنون ۸طرح ورزشی بهره برداری شده است گفت: زمین چمن مصنوعی شهر وزوان و زمین فوتبال ورزشگاه ملت در مجموع با بیش از ۱۲ میلیارد تومان هزینه از جمله این طرح هاست. سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان امروز در مراسم افتتاح  زمین چمن ورزشگاه ملت شاهین شهر

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم تاکنون ۸طرح ورزشی بهره برداری شده است گفت: زمین چمن مصنوعی شهر وزوان و زمین فوتبال ورزشگاه ملت در مجموع با بیش از ۱۲ میلیارد تومان هزینه از جمله این طرح هاست.

بهره‌برداری از زمین چمن ورزشگاه ملت شاهین شهر

سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان امروز در مراسم افتتاح  زمین چمن ورزشگاه ملت شاهین شهر اظهارکرد: در دولت سیزدهم تاکنون ۸ طرح ورزشی بهره برداری شده است که زمین چمن مصنوعی شهر وزوان و زمین فوتبال ورزشگاه ملت در مجموع با بیش از ۱۲ میلیارد تومان هزینه که امروز افتتاح شد از جمله این طرح هاست.

استاندار اصفهان افزود: علاوه براین بخش سی تی اسکن بیمارستان شهر میمه و عملیات برق رسانی بلوار شهر وزوان هم باهدف توسعه خدمات بهتر درمانی و رفاه شهری هم بهره‌برداری شد.

وی ادامه داد:  بازدید از طرح‌های نیمه تمام استخرسرپوشیده و آماده سازی اراضی مسکونی ۱۴۷هکتاری هسای شاهین شهر، کتابخانه شهرگز و قلعه تاریخی روستای مورچه خورت این شهرستان ازطرح های دیگری هستند که لازم است اعتبارات تکمیلی به این طرح ها اختصاص یابد.

استاندار اصفهان در این بازدید میدانی درخواست‌های تعدادی از شهروندان شاهین شهر ومیمه درباره لزوم رفع مشکلات احداث مسکن درشهرگز و ساماندهی اتباع بیگانه را درشهرهای میمه و گز شنید.

استانداراصفهان به وقایع تاریخ معاصر اشاره و خاطرنشان کرد: ملت ایران وملل غرب آسیا از جنایت های متعدد آمریکا انگلیس و رژیم کودک کش صهیونیستی خاطرات تلخ و دردناکی به یاد دارند؛ این جنایات متاسفانه درطول ۴۵ سال اخیر در خصوص ایران و۷۰ سال جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین  هم چنان ادامه دارد.

وی تاکیدکرد: جامعه نخبگانی کشور به خاطر داشته باشند که رویکرد رسانه‌ای جبهه استکبار به دنبال ناامید کردن مردم کشورمان هستند.

استاندار هدف گرفتن امید مردم ایران وتبدیل آن به ناامیدی را متذکر شد و گفت: درحالی که پیشرفت های کشور درحوزه‌های درمان به ویژه توسعه توریسم سلامت، پیشرفت‌های حوزه نانو، انرژی صلح آمیز هسته ای و دفاعی درسطح دنیا شهرت به سزایی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.