کد خبر : 881
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 فوریه 2019 - 4:28

مردم وزوان در طلیعه فجر چهلم انقلاب نوای الله‌اکبر سر دادند

مردم وزوان در طلیعه فجر چهلم انقلاب نوای الله‌اکبر سر دادند

مردم ایران دیشب در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر فراز بام‌ها نوای الله اکبر سر دادند. نوای الله اکبر از ساعت ۲۱ دیشب ۲۱ بهمن‌ماه در آسمان سراسر ایران طنین‌انداز شد و مردم به یاد تکبیرهای خونین سال ۵۷ در پشت‌بام منازل و در مساجد به سر دادن «الله اکبر» پرداختند. مردم

مردم وزوان  دیشب در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر فراز بام‌ها نوای الله اکبر سر دادند. نوای الله اکبر از ساعت ۲۱ دیشب ۲۱ بهمن‌ماه در آسمان سراسر ایران طنین‌انداز شد و مردم به یاد تکبیرهای خونین سال ۵۷ در پشت‌بام منازل و در مساجد به سر دادن «الله اکبر» پرداختند.

مردم ایران دیشب در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر فراز بام‌ها نوای الله اکبر سر دادند. نوای الله اکبر از ساعت ۲۱ دیشب ۲۱ بهمن‌ماه در آسمان سراسر ایران طنین‌انداز شد و مردم به یاد تکبیرهای خونین سال ۵۷ در پشت‌بام منازل و در مساجد به سر دادن «الله اکبر» پرداختند. مردم ایران همانند سالهای قبل در ساعت ۲۱ شب ۲۲ بهمن شعار الله اکبر سر دادند و همزمان با طنین «الله اکبر» نقاطی از شهرهای مختلف کشور در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نورافشانی شد. ملت ایران امروز و در یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور در راهپیمایی همچون گذشته در صحنه بودن خود را به رخ جهانیان خواهند کشید و مردم وزوان با حضور در مسیرهای ۵ گانه راهپیمایی به جهانیان ثابت خواهند کرد که همچنان و حتی محکمتر از قبل پای آرمانهای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.