کد خبر : 5957
تاریخ انتشار : جمعه 4 دسامبر 2020 - 6:51

رفع تصرف ۷۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهر وزوان واقع در استان اصفهان

رفع تصرف ۷۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهر وزوان واقع در استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از رفع تصرف ۱۵ مورد تعرض به  اراضی ملی در این استان به ارزش ۵۳۳ میلیارد ریال خبر داد. علیرضا قاری‌قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، از وقوع ۱۵ فقره تعرض به اراضی دولتی خبرداد و گفت: با

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از رفع تصرف ۱۵ مورد تعرض به  اراضی ملی در این استان به ارزش ۵۳۳ میلیارد ریال خبر داد.

علیرضا قاری‌قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، از وقوع ۱۵ فقره تعرض به اراضی دولتی خبرداد و گفت: با دقت، هوشیاری و تلاش عوامل یگان حفاظت از اراضی استان تمامی این اراضی رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانده شد.  

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی این اراضی در مجموع بالغ بر  ۵۳۳ میلیارد ریال است، گفت: مساحت اراضی بازپس‌گیری شده بیش از ۴۷ هزار مترمربع بوده که شامل ۱۴ هزار و ۸۱۲ مترمربع در شهرستان کاشان، هفت هزار مترمربع در شهر وزوان واقع در شهرستان شاهین شهر و میمه، ۱۲۰ مترمربع در ترک آباد واقع در شهرستان شهرضا،  ۲۲۰ متر مربع در شهرستان لنجان، حدود چهار هزار مترمربع در شهرستان خوروبیابانک  و ۲۱ هزار متر مربع آن مربوط به شهرستان سمیرم می‌شود.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، خاطرنشان کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره‌کل به‌صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.  

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از تصرف اراضی ملی اقدامات پیشگیرانه در اولویت این اداره‌کل قرار دارد که از جمله این اقدامات، نصب تابلو و علائم هشداردهنده و گشت‌زنی در اراضی ملی است تا مردم بدانند کدام اراضی مربوط به دولت است.  

قاری‌قرآن با بیان این مطلب که حفاظت از اراضی ملی جز وظایف تمام آحاد جامعه است از مردم خواست، موارد تجاوز و تصرف غیرمجاز را از طریق سامانه ۱۶۵۶  به این اداره گزارش دهند.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.