کد خبر : 3431
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آگوست 2019 - 7:51

حجت الاسلام دکتر حسن خیری:شکاف طبقاتی میان مردم و مسئولین عامل تضعیف نظام اسلامی

حجت الاسلام دکتر حسن خیری:شکاف طبقاتی میان مردم و مسئولین عامل تضعیف نظام اسلامی

حجت الاسلام خیری کارشناس مسائل اجتماعی با بیان اینکه شکاف طبقاتی میان مردم و مسئولین منجر به تضعیف نظام اسلامی خواهد شد، تصریح کرد: امروز بیش از هر زمانی مردم خواهان عدالت و دوری مسئولین از اشرافی‌گری هستند. به گزارش حسین حیدری خبرنگار استان قم مقاومتی نیوز یکی از عواملی که باعث شده مردم به

حجت الاسلام خیری کارشناس مسائل اجتماعی با بیان اینکه شکاف طبقاتی میان مردم و مسئولین منجر به تضعیف نظام اسلامی خواهد شد، تصریح کرد:

امروز بیش از هر زمانی مردم خواهان عدالت و دوری مسئولین از اشرافی‌گری هستند. به گزارش حسین حیدری خبرنگار استان قم مقاومتی نیوز یکی از عواملی که باعث شده مردم به مسئولین اعتماد نداشته باشند، شکاف طبقاتی موجود میان آنها است. حجت الاسلام دکتر حسن خیری کارشناس مسائل اجتماعی در گفتگو با مقاومتی نیوز با اشاره به مسئله شکاف طبقاتی ایجاد شده میان مردم و مسئولین، اظهار داشت: نیازمند همدلی و همراهی میان مردم و مسئولین هستیم. شکاف طبقاتی میان مردم و مسئولین عامل تضعیف نظام اسلامی وی با بیان اینکه متولیان امور در کشور بایستی این همراهی را در ابعاد مختلف رعایت کنند، ادامه داد: هر چه شکاف طبقاتی موجود کمتر شود، نظام اسلامی تقویت خواهد شد. رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه شکاف طبقاتی مین مردم و مسئولین منجر به تضعیف نظام خواهد شد، بیان داشت: پس از اتمام ۸ سال دفاع مقدس، برخی موازین اسلامی نادیده گرفته شد و به سوی برخی مکاتب غربی در بعد اقتصادی و حکومت داری پیش رفتیم، که باعث ایجاد این شکاف طبقاتی شد. وی با اشاره به اینکه در آن زمان نگاه های لیبرالیستی حاکم شد، گفت: در بعد اقتصادی، ارکان و شاخص های اسلامی فراموش شد و مظاهر غربی در حکومت‌داری اتفاق افتاد و همین باعث ایجاد تضاد ارزشی در میان مردم و مسئولین شد. مردم خواهان عدالت ورزی هستند این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه تمام برنامه های ما بر اساس سیاست عدالت‌ورزی است، خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمانی مردم خواهان عدالت و دوری مسئولین از اشرافی‌گری هستند. وی اضافه کرد: امروز اگر در بحث تبلیغاتی انتخابات ها توجه شود، خواهیم دید که منتخبان سعی می کنند خود را نزدیک مردم و به دور از اشرافیگری نشان دهند. این کارشناس مسائل اجتماعی در پایان با بیان اینکه آن چرخه غلطی که باعث ایجاد شکاف میان مردم و مسئولین شده بود، در حال نابودی است، عنوان داشت: در حال بازگشت به سمت ارزش‌های اسلامی و آرمان های انقلابی هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.