کد خبر : 6654
تاریخ انتشار : جمعه 22 اکتبر 2021 - 16:57

اهالی ۴۳ شهر اصفهان می‌تواننددر طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کنند

اهالی ۴۳ شهر اصفهان می‌تواننددر طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کنند

اهالی ۴۳ شهر اصفهان می‌تواننددر طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کنند اصفهان- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ثبت‌نام از متقاضیان واحدهای طرح جهش تولید مسکن در سامانه سمن از امروز آغاز شده و امکان ثبت‌نام برای ۴۳ شهر استان اصفهان فراهم شده است. به گزارش ایرنا از پایگاه خبری وزارت راه

اهالی ۴۳ شهر اصفهان می‌تواننددر طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کنند

اهالی ۴۳ شهر اصفهان می‌تواننددر طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کنند

اصفهان- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ثبت‌نام از متقاضیان واحدهای طرح جهش تولید مسکن در سامانه سمن از امروز آغاز شده و امکان ثبت‌نام برای ۴۳ شهر استان اصفهان فراهم شده است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان روز چهارشنبه با بیان اینکه ثبت‌نام متقاضیان طرح جهش تولید مسکن از ساعاتی پیش در ۳۱ استان در شهرهایی که زمین برای آنها تامین شده، آغاز شده است اظهار داشت: متقاضیان این طرح می‌توانند از طریق سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانیhttp://saman.mrud.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی افزود: هم اکنون سایت در دسترس قرار دارد و متقاضیان پس از ورود به سامانه باید گزینه «ثبت‌نام نهضت ملی مسکن» را انتخاب کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه امکان ثبت نام در ۴۳ شهر استان اصفهان فراهم شده است گفت: نام نویسی از متقاضیان این طرح تا یک ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام برای سه شهر جدید فولادشهر، بهارستان و مجلسی صورت می‌پذیرد گفت: همچنین سامانه برای متقاضیان در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیتِ شاهین‌شهر، شهرضا و کاشان نیز باز است.

قاری‌قرآن ادامه داد: علاوه بر این در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت این استان نیز برای اردستان، اژیه، انارک، برزک، تودشک، تیران، جندق، حسن‌اباد، خوانسار،  خور، داران، دهق، زواره، سده‌لنجان، علویجه، فرخی، فریدونشهر، گلپایگان، مهاباد، میمه، نصرآباد، نوش‌آباد، نیاسر، هرند، ورزنه، وزوان، کمه، کوهپایه، آران وبیدگل، ایمانشهر، باغ بهادران، بویین ومیاندشت، طالخونچه، فلاورجان، قهدریجان، گلدشت و نطنز ثبت نام انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: سبز بودن فرم «ج»، نداشتن مالکیت خصوصی، متاهل و یا سرپرست خانوار بودن و سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا چهار شرط اصلی برای ثبت‌نام در این طرح است.  

 بعد از پالایش اولیه و بعد از آنکه متقاضیان واجد شرایط شناخته شدند از پذیرفته‌شدگان برای مراجعه حضوری به اداره کل راه و شهرسازی استان‌ و یا سایر دستگاه‌های کارگزار و مجری، دعوت می‌شود تا سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا پالایش شود.

استان اصفهان افزون بر پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تن جمعیت دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.