کد خبر : 5182
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آوریل 2020 - 15:35

اشتغال مستقیم ۱۷۱ نفر در مراکز گردشگری اصفهان

اشتغال مستقیم ۱۷۱ نفر در مراکز گردشگری اصفهان

با تأسیس مجتمع و اقامتگاه های گردشگری جدید در استان اصفهان ،۱۷۱ نفر ،مستقیم مشغول کار شدند. به گزارش خبرگزاری صداو سیما،مرکز اصفهان؛مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت:در راستای حمایت از توسعه متوازن گردشگری در همه مناطق استان، با حمایت از سرمایه گذاران بویژه بومی ها، این افراد در ۲۷

با تأسیس مجتمع و اقامتگاه های گردشگری جدید در استان اصفهان ،۱۷۱ نفر ،مستقیم مشغول کار شدند.

اشتغال مستقیم 171 نفر در مراکز گردشگری اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداو سیما،مرکز اصفهان؛مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت:در راستای حمایت از توسعه متوازن گردشگری در همه مناطق استان، با حمایت از سرمایه گذاران بویژه بومی ها، این افراد در ۲۷ مجتمع و اقامتگاه گردشگری تازه تأسیس ،شاغل شدند.
فریدون الله یاری افزود: از این تعداد ۱۷ مجتمع گردشگری و مرکز تفریحی و ۱۰ اقامتگاه گردشگری (عمدتا در مناطق جنوبی استان و در محل تردد عشایر ) است.
وی گفت :  این در حالی است که در ابتدای سال ۱۳۹۲ ، چهار مجتمع گردشگری و سه اقامتگاه گردشگری در استان اصفهان فعالیت داشتند.
استان اصفهان علاوه بر هزاران جاذبه طبیعی، بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی دارد که هزار و ۹۵۹ مورد آن شامل ۱۴۰ اثر ناملموس، ۱۳ اثر منقول و هشت اثر طبیعی به ثبت ملی و هفت اثرآن شامل میدان امام(نقش جهان)، باغ موزه چهلستون، باغ فین کاشان و مسجدجامع، قنات های وزوان، مزدآباد میمه و مون اردستان به ثبت جهانی رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.