کد خبر : 1645
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 مارس 2019 - 3:12

میهمان ویژه شهرآورد ۱۰ فروردین در تهران

میهمان ویژه شهرآورد ۱۰ فروردین در تهران

 پیرلوئیجی کولینا رییس کمیته داوران فیفا، شنبه هفته آینده برای تماشای دیدار پرسپولیس و استقلال تهران وارد ایران خواهد شد. به گزارش ایرنا، در جلسه اخیر کمیته مسابقات فیفا در زوریخ، مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال از کولینا رییس کمیته داوران فیفا دعوت کرد تا در برای تماشایدربی پایتخت و همچنین بررسی امکانات و زیرساخت های مربوط به

 پیرلوئیجی کولینا رییس کمیته داوران فیفا، شنبه هفته آینده برای تماشای دیدار پرسپولیس و استقلال تهران وارد ایران خواهد شد.

کولینا

به گزارش ایرنا، در جلسه اخیر کمیته مسابقات فیفا در زوریخ، مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال از کولینا رییس کمیته داوران فیفا دعوت کرد تا در برای تماشایدربی پایتخت و همچنین بررسی امکانات و زیرساخت های مربوط به کمک داور ویدیویی به ایران سفر کند.

دعوت رییس فدراسیون به رغم تقارن برگزاری مسابقه تیم های پرسپولیس و استقلال با یک سمینار بین المللی داوری مورد قبول کولینا واقع شد. لذا این چهره برجسته داوری فوتبال جهان در سال های گذشته، روز شنبه آینده تماشاگر دربی پایتخت خواهد بود.

مطابق هماهنگی‌های به عمل آمده، رییس کمیته داوران فیفا ظهر روز شنبه وارد ایران خواهد شد و با توجه به اینکه می بایست بلافاصله در سمینار مورد اشاره حضور به هم رساند و در واقع فشردگی زمانی که در برنامه های او دیده می شود، حدود ۲۴ ساعت در ایران حاضر خواهد بود.

حضور در ورزشگاه آزادی برای تماشای دربی، دیدار با مسولان فدراسیون، بررسی امکانات و زیر ساخت‌های مربوط به کمک داور ویدیویی از اهم برنامه های کولینا در ایران است.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران شنبه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد.کد خبر 435737

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.