کد خبر : 9041
تاریخ انتشار : شنبه 24 فوریه 2024 - 15:47

رونمایی نخستین نقشه تخصصی گردشگری اصفهان به دو زبان چینی و انگلیسی

رونمایی نخستین نقشه تخصصی گردشگری اصفهان به دو زبان چینی و انگلیسی

رونمایی نخستین نقشه تخصصی گردشگری اصفهان به دو زبان چینی و انگلیسی نخستین نقشه تخصصی گردشگری اصفهان به دو زبان چینی و انگلیسی رونمایی شد. سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: در حاشیه برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، نخستین نقشه گردشگری اصفهان به دو زبان انگلیسی و چینی رونمایی شد. حمیدرضا

رونمایی نخستین نقشه تخصصی گردشگری اصفهان به دو زبان چینی و انگلیسی

نخستین نقشه تخصصی گردشگری اصفهان به دو زبان چینی و انگلیسی رونمایی شد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: در حاشیه برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، نخستین نقشه گردشگری اصفهان به دو زبان انگلیسی و چینی رونمایی شد.


حمیدرضا محققیان افزود: با توجه به آمار‌های به‌دست‌آمده از ورود گردشگران خارجی به استان اصفهان، گردشگران چینی در رتبه اول گردشگران خارجی هستند که اصفهان را مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند.


او گفت: حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و همچنین حضور فعالان گردشگری، استادان و اصفهان پژوهان، فرصت مناسبی بود تا در آستانه سال جدید چینی، از این نقشه جامع گردشگری رونمایی شود.


امسال بیش از ۶۰ هزار گردشگر چینی از جاذبه‌های تاریخی کلانشهر اصفهان بازدید کرده اند.


در این مدت در مجموع بیش از ۸۷ هزار گردشگر خارجی به اصفهان سفر کرده اند.


استان اصفهان با بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی که هزار و ۸۵۰ مورد آن به ثبت ملی و هفت اثر آن به نام‌های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع و سه قنات به نام‌های  وزوان، مزدآباد  و  مون  به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.


هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از ۲۳ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز شده و امروز به کار خود پایان می‌دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.