کد خبر : 9017
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 فوریه 2024 - 11:03

تأمین زمین برای ۶ هزار و ۵۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شاهین شهر و میمه

تأمین زمین برای ۶ هزار و ۵۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شاهین شهر و میمه

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه خبر داد؛ تأمین زمین برای ۶ هزار و ۵۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شاهین شهر و میمه  رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شاهین شهر و میمه، برای ۶ هزار و ۵۰۰ متقاضی،

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه خبر داد؛

تأمین زمین برای ۶ هزار و ۵۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شاهین شهر و میمه 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شاهین شهر و میمه، برای ۶ هزار و ۵۰۰ متقاضی، تأمین زمین شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ صادق حاجی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: از ۱۱ هزار و ۵۰۰ متقاضی تأیید نهایی شده از بین بیش از ۵۳ هزار متقاضی ثبت نامی، در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان، برای ۶ هزار و ۵۰۰ متقاضی تأمین زمین انجام شده است.  

وی افزود: از مهمترین بخش تأمین زمین، طرح ۹۲۰ واحدی در زمین پنج هکتاری در خیابان کارگر شاهین شهر است که به متقاضیان تخصیص داده شده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: این طرح با پیشرفت ۵۵ تا ۶۰ درصدی، هم اکنون در مرحله سفت کاری و در ۱۲ بلوک احداث شده که ۱۰ بلوک آن ۱۲ طبقه و ۲ بلوک آن ۱۴ طبقه است.  

وی افزود: بخش دیگری از تأمین زمین ویژه طرح نهضت ملی مسکن در شاهین شهر برای پنج هزارو ۵۰۰ متقاضی در زمین ۵۸ هکتاری در مجاور مسکن مهر است.   

حاجی اضافه کرد: در حال حاضر آماده سازی زمین در حال انجام و اقداماتی هم برای اخذ پروانه آن صورت گرفته است.  

وی بیان کرد: در ۳ شهر وزوان، میمه و لای‌بید (در بخش میمه) از حدود سه هزار ثبت نامی طرح نهضت ملی مسکن، ۱ هزار و ۵۰ متقاضی تأیید نهایی شدند.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: مشکل تأمین زمین در این ۳ شهر نداریم و برای متقاضیان، یک پلاک زمین ویلایی (تک واحدی) تخصیص داده شده است که احداث مسکن با وام ۵۵۰ میلیون تومانی خواهد بود.  

وی با بیان اینکه در شهرهای گز و گرگاب به علت نبود زمین، نتوانستیم تأمین زمین داشته باشیم گفت: بخش عمده کسری زمین ما در شهر شاهین شهر است که حدود پنج هزار و ۵۰۰ واحد است و برای این ۳ شهر، از طریق الحاق به روستا، شهرک سازی، شهر جدید و توافق با مالکان، در حال برنامه ریزی تأمین زمین هستیم.  

گفتنی است: شهرستان شاهین شهر و میمه، ۶ شهر دارد که ۳ شهر آن در بخش مرکزی و ۳ شهر آن در بخش میمه است.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.