کد خبر : 9007
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 ژانویه 2024 - 19:48

پیام وزوان آنلاین در پی حادثه تروریستی در کرمان

پیام وزوان آنلاین  در پی حادثه تروریستی در کرمان

رژیم کودکش اسرائیل که در همه‌ی زمینه‌ها در مقابل جبهه‌ی مقاومت قافیه را باخته است و سعی دارد به انحاء مختلف و در تلاشی مذبوحانه، در پی جبران شکست مفتضحانه‌ خود باشد. امروز در سالگرد سردار دل‌های آزادگان جهان، جنایتکاران و تروریست های صهیونیست باز نتوانستند عظمت و بزرگی حاج قاسم را تحمل کنند و

رژیم کودکش اسرائیل که در همه‌ی زمینه‌ها در مقابل جبهه‌ی مقاومت قافیه را باخته است و سعی دارد به انحاء مختلف و در تلاشی مذبوحانه، در پی جبران شکست مفتضحانه‌ خود باشد.

امروز در سالگرد سردار دل‌های آزادگان جهان، جنایتکاران و تروریست های صهیونیست باز نتوانستند عظمت و بزرگی حاج قاسم را تحمل کنند و این بار با حرکت پلید و ناجوانمردانه‌ خود در به شهادت رساندن تعدادی از هموطنان با اقدامی تروریستی، خوی شیطانی خود را به نمایش گذاشتند.

سیاه‌رویان عصر حاضر بدانند که ملت ایران نه تنها هیچ‌گاه به‌واسطه‌ی این قبیل تحرکات مذبوحانه از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهدا و حاج قاسم عزیز، دست نخواهد کشید، بلکه عزم خود در ریشه‌کن نمودن رژیم نامشروع صهیونیستی تا پاک کردن آن‌ها از صحنه و صفحه‌ی روزگار لحظه‌ای از تلاش باز نخواهد ایستاد.

وزوان آنلاین ضمن ابراز تسلیت به بازماندگان شهدا و مجرحان حادثه کور تروریستی کرمان، بدون شک ملت سرافراز ایران در حمایت از مظلومان و مبارزه بی امان با ظالمان و مستکبران مقاوم تر از گذشته عمل خواهند کرد.

وزوان آنلاین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.