کد خبر : 8968
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دسامبر 2023 - 14:28

زمین برای ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی ویلایی طرح نهضت ملی مسکن وزوان واگذار شد

زمین برای ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی ویلایی طرح نهضت ملی مسکن وزوان واگذار شد

ئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: در شهر وزوان از متقاضیانی که برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند ۸۰۰ متقاضی پس از بررسی و پالایش لازم، تایید نهایی شدند که تا کنون زمین به ۵۰۰ متقاضی برای ساخت مسکن ویلایی تک واحدی واگذار شده است. صادق حاجی رئیس اداره

ئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: در شهر وزوان از متقاضیانی که برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند ۸۰۰ متقاضی پس از بررسی و پالایش لازم، تایید نهایی شدند که تا کنون زمین به ۵۰۰ متقاضی برای ساخت مسکن ویلایی تک واحدی واگذار شده است.

صادق حاجی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن شهرهای این شهرستان اظهار کرد: شهرستان شاهین شهر و میمه دارای ۶ شهر شاهین شهر، گز، گرگاب، وزوان، میمه و لایبید است که در شهر اقدامات لازم برای طرح نهضت ملی مسکن اجرا و یا در حال پیگیری است.  

وی افزود: در شهر شاهین شهر بیش از ۵۲ هزار نفر برای این طرح ثبت نام کردند که پس از پالایش های لازم، ۱۱ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شدند و در حال حاضر نیز برای بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ متقاضی تامین زمین شده و برای سایر متقاضیان پیگیری های لازم برای تامین زمین در دست اقدام است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه بیان کرد: در شهر وزوان از متقاضیانی که برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند ۸۰۰ متقاضی پس از بررسی و پالایش لازم، تایید نهایی شدند که تا کنون زمین به ۵۰۰ متقاضی برای ساخت مسکن ویلایی تک واحدی واگذار شده است.  

وی با بیان اینکه در شهر وزوان ۲۰ هکتار زمین در مرحله الحاق به محدوده شهری قرار دارد گفت: در شهر میمه نیز زمین برای ۱۳۶ متقاضی واجد شرایط در طرح نهضت ملی مسکن تامین شده و الحاق ۱۳ هکتار به محدوده شهری برای کسری زمین این شهر نیز در دست پیگیری و انجام است.    

حاجی با اشاره به اینکه در شهر لایبید حدود ۱۰۰ متقاضی تایید نهایی شدند که برای آنان تامین زمین انجام شد عنوان کرد: در شهرهای گز و گزگاب با توجه به فقدان زمین دولتی از طریق توافق با مالکین در حال پیگیری هستیم که در حال حاضر نیز توافق ۲۰ هکتاری انجام شده تا به زودی به محدوده شهری الحاق و زمین به متقاضیان این ۲ شهر تخصیص داده شود.  

شهرستان شاهین شهر و میمه در فاصله ۲۰ کیلومتری شهر اصفهان واقع شده و دارای ۲ بخش است. این شهرستان در مسیر کریدور اصفهان به تهران و بین ۲ بزرگراه آزادگان و معلم است که روزانه بیش از ۸۰ هزار معادل سواری در این مسیر تردد دارند. همچنین وسعت شهرستان شاهین شهر و میمه بالغ بر ۶ هزار و ۱۰۰ کیلومتر مربع است.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.