کد خبر : 7048
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 می 2022 - 16:48

زیباترین اتفاقی که می‌توانست رقم بخورد!مهندس شاهین بهمن اف مرد غیرت ، فرهاد حسینی نژاد و شهردار وزوان از میهمانان این ضیافت بودند.

زیباترین اتفاقی که می‌توانست رقم بخورد!مهندس شاهین بهمن اف مرد غیرت ، فرهاد حسینی نژاد و  شهردار وزوان  از میهمانان این ضیافت بودند.

زیباترین اتفاقی که می‌توانست رقم بخورد!قدردانی از نسلی که دیگر تکرار نخواهند شد. معلمانی که همواره وزوان و مردم وزوان به ایشان افتخار خواهند کرد و دانش آموزانی که قدرشناسی را به معنای کامل معنا کردند. .فرهنگیانی دوست‌داشتنی که با تمام مشکلات، جوانی‌شان را به پای کودکان و نوجوانان شهر و منطقه گذاشتند و هیچ

زیباترین اتفاقی که می‌توانست رقم بخورد!
قدردانی از نسلی که دیگر تکرار نخواهند شد. معلمانی که همواره وزوان و مردم وزوان به ایشان افتخار خواهند کرد و دانش آموزانی

که قدرشناسی را به معنای کامل معنا کردند.


.
فرهنگیانی دوست‌داشتنی که با تمام مشکلات، جوانی‌شان را به پای کودکان و نوجوانان شهر و منطقه گذاشتند و هیچ گاه آن گونه که باید و شاید در این شهر و منطقه از ایشان قدردانی نشد و حتی از تجربیات ایشان نیز در بهبود اوضاع آموزشی شهر بهره گیری نشد. معلمانی متعهد و توانمند که هرچند خیلی دیر، دیشب به همت چند نفر از دانش‌آموزان چهل‌سالهٔ خود، دور هم جمع شدند تا با افتخار، به بار نشستن زحمات‌شان را تماشا کنند.
.
در این ضیافت صمیمانه که به همت آقایان محمد خوشفطرت، امیر شعبانی و مجید خیرمند، با یاری دانش آموزان متولد سالهای ۶۰ و ۶۱ و جمعی از فرهنگیان شهر برگزار شد، با تلاش‌های چند ماهه‌ای که صورت گرفته بود، میزبان عزیزانی از نقاط مختلف ایران و حتی خارج از کشور بود و در آن یاد و خاطرهٔ معلمان و دانش آموزان فقید شهر نیز گرامی داشته.
.
برگزاری این دورهمی ساده و بی آلایش، که برگزار کنندگان آن، به جای اندیشیدن به شهرت و منافع شخصی، تنها و تنها به دنبال رقم زدن یک اتفاق خاص و بزرگ و پاسداشت مقام معلمان و دانش آموزان شهر بودند، می‌تواند الگویی باشد برای مسئولان شهر که هیچ‌گاه استفاده از ظرفیت‌های داخلی را جدی نگرفته‌اند و فتح بابی باشد برای گرد هم آوردن جوانانی که روزی سرمایه‌های این شهر بودند و یاری گرفتن از این بزرگواران در رفع مشکلات شهر.
.
مهندس شاهین بهمن اف، و تعدادی از مسئولان شهر نیز از میهمانان این ضیافت بودند.


https://www.instagram.com/p/CdJEp_toHar/?igshid=MDJmNzVkMj

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.