کد خبر : 8889
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 نوامبر 2023 - 18:42

۸۰ مصوبه برای توسعه و آبادانی شاهین شهر و میمه

۸۰ مصوبه برای توسعه و آبادانی شاهین شهر و میمه

۸۰ مصوبه برای توسعه و آبادانی شاهین شهر و میمه استاندار گفت: بالغ بر ۸۰ مصوبه برای پیشرفت و آبادانی شهرستان شاهین شهر و میمه به تأیید و تصویب رسید. سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در جریان شورای اداری مشترک استان و شهرستان شاهین شهر و میمه، گفت: در شهرهای گرگاب، میمه، وزوان، گز و … پروژه‌ها

۸۰ مصوبه برای توسعه و آبادانی شاهین شهر و میمه

استاندار گفت: بالغ بر ۸۰ مصوبه برای پیشرفت و آبادانی شهرستان شاهین شهر و میمه به تأیید و تصویب رسید.

۸۰ مصوبه برای توسعه و آبادانی شاهین شهر و میمه

سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در جریان شورای اداری مشترک استان و شهرستان شاهین شهر و میمه، گفت: در شهرهای گرگاب، میمه، وزوان، گز و … پروژه‌ها را مورد رصد قرار دادیم خوشبختانه با حمایت مسئولان شهرستان اقدامات بسیار خوبی در شهرستان انجام شده است و پروژه‌های متعدد حوزه بهداشت و درمان، آموزشی، عمرانی و زیرساختی در جریان این سفر افتتاح شد.

وی اظهار کرد: امروز دیداری را با نخبگان و مؤثرین شهرستان داشتیم همچنین با آحاد مردم شهرستان بالغ بر ۷۳ نفر از مردم شاهین شهر و میمه در ملاقات مردمی دیدار و گفتگو کردیم.

استاندار اصفهان عنوان کرد: روز گذشته نیز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با شهرداران، بخشداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شاهین شهر دیدار و گفتگو کرد.

مرتضوی گفت: در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان نیز رؤسای دستگاه‌های مختلف استان حضور یافتند و بالغ بر ۸۰ مصوبه برای پیشرفت و آبادانی شهرستان شاهین شهر و میمه به تأیید و تصویب رسید.

وی ادامه داد: ۱۹ مصوبه در حوزه اقتصادی، ۳۵ مصوبه در حوزه زیرساختی و عمرانی و ۲۶ مصوبه نیز در شورای اداری مشترک استان و شهرستان به تأیید رسید.

استاندار اصفهان متذکر شد: پروژه‌های مهم شهرستان در حوزه‌های مسکن، توسعه زیرساخت‌های اقتصادی، راه و شهرسازی و ورزش و جوانان مورد توجه قرار گرفتند.

وی درخصوص مازوت سوزی در فصل سرد سال، گفت: در دو سال گذشته جلسات متعددی را در سطح ملی برگزار کردیم و مراتب و شرایط استان را برای وزیر کشور، ریاست‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تشریح و تلاش کردیم اصفهان را به نحوی معرفی کنیم تا از شرایطی که به خاطر سوخت مازوت بر استان اصفهان تحمیل می‌شود آگاه باشند امیدواریم تلاش ما نسبت به محدودسازی مازوت سوزی در اصفهان به نتیجه برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.