کد خبر : 2633
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 می 2019 - 18:49

فتح‌الله‌زاده: استقلال یکی مثل برانکو را می‌خواهد

فتح‌الله‌زاده: استقلال یکی مثل برانکو را می‌خواهد

فتح‌الله‌زاده: استقلال یکی مثل برانکو را می‌خواهد مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: استقلال یک مربی در حد کی‌روش و برانکو می‌خواهد ولی اگر مدیران باشگاه نمی توانند چنین مربیانی بیاورند بهتر است به مجیدی اطمینان کنند. خبرگزاری فارس: مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: استقلال یک مربی در حد کی‌روش و برانکو می‌خواهد ولی اگر مدیران

فتح‌الله‌زاده: استقلال یکی مثل برانکو را می‌خواهد مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: استقلال یک مربی در حد کی‌روش و برانکو می‌خواهد ولی اگر مدیران باشگاه نمی توانند چنین مربیانی بیاورند بهتر است به مجیدی اطمینان کنند.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: استقلال یک مربی در حد کی‌روش و برانکو می‌خواهد ولی اگر مدیران باشگاه نمی توانند چنین مربیانی بیاورند بهتر است به مجیدی اطمینان کنند. فتح‌الله‌زاده: استقلال مربی‌ مثل برانکو می‌خواهد علی فتح‌الله‌زاده: معتقدم اگر مسئولان باشگاه نمی توانند مربی بزرگ خارجی بیاورند بهتر است به فرهاد مجیدی اعتماد کنند. زمانی شما می‌خواهید مربی بزرگ در حد کی‌روش بیاورید که می‌گوییم فرهاد هم زیر نظر او کار کند اما اگر قرار باشد مربی درجه دو خارجی بیاوریم طبیعتا مجیدی زیر دست او کار نمی‌کند، من احساس می‌کنم زمان در حال از دست رفتن است. وقتی تیم خوب تمرین نمی‌کند و کارش را به موقع استارت نزند مطمئناً دچار مشکل هم خواهد شد. روراست بگویم مجیدی سال گذشته با من تلفنی صحبت کرد و یکی دو مربی خارجی خوب سراغ داشت. او حتی اسم این مربیان را به من گفت ولی چون امانت است نمی‌خواهم اسم آنها را بگویم. اتفاقاً اسم آن مربیان را وقتی شنیدم پذیرفتم که نفرات قابل قبولی هستند.نظر من این است اگر می‌خواهند مربی بیاورند به حرف مجیدی اطمینان کنند که او با مربیان مورد نظرش صحبت کند و خودش هم با این مربیان مچ خواهد شد و راحت کارش را انجام می‌دهد.اگر اینگونه نیست بهتر است که از مجیدی برنامه بگیرند و یک دستیار خوب در حد هنکه به استقلال بیاورند تا او زودتر کارش را شروع کند. می‌گویم امسال آخرین سالی است که هوادار فرصت می‌دهد اگر از من نظر کارشناسی سوال کردید من می‌گویم استقلال یک مربی در حد کی‌روش و برانکو می‌خواهد ولی اگر نمی تواند چنین مربیانی بیاورد بهتر است به مجیدی اطمینان کند. در مورد اینکه گفته می‌شود مجیدی ممکن است مثل منصوریان شود هم باید بگویم شاید مدیریت حرفه‌ای بالای سر منصوریان نبود و اگر من بودم آن بلا سر منصوریان نمی‌آمد چه بسا حتی جام هم می‌گرفتیم. در مورد مجیدی هم می‌گویم که بالای سر او باید یک مربی بزرگ باشد و اگر قرار است چنین اتفاقی نیفتد کار را به مجیدی بسپارند. من هم از مجیدی مراقبت می‌کنم و به هر حال کمک حال او هستم فوتبال آنقدرها هم که می‌گویند پیچیده نیست. این موضوعات فقط کمی جسارت می‌خواهد و کمی اطمینان. استقلال با سه بازیکن درجه یک خوب می‌تواند مدعی باشد. مگر همین تیم با مجیدی در العین برنده نشد؟ پس این نشان می‌دهد استقلال تیم خوبی دارد و نباید این همه بازیکن تغییر کند اگر نفرات فعلی حفظ شود و سه بازیکن خوب به استقلال اضافه شوند، می‌توانند در فصل آینده مدعی باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.