کد خبر : 8876
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 نوامبر 2023 - 18:11

استاندار اصفهان: دستاوردهای نظام اسلامی به نسل جوان منتقل شود

استاندار اصفهان: دستاوردهای نظام اسلامی به نسل جوان منتقل شود

استاندار اصفهان: دستاوردهای نظام اسلامی به نسل جوان منتقل شود استاندار اصفهان با اشاره به موفقیت‌های جمهوری اسلامی در تمام عرصه ها در سال‌های اخیر گفت: این دستاوردها باید توسط افراد موثر فرهنگی در سطح تمام شهرستان‌های استان به نسل جوان دانشجو و دانش‌آموز منتقل شود. سیدرضا مرتضوی روز پنجشنبه در نشست صمیمانه با نُخبگان

استاندار اصفهان: دستاوردهای نظام اسلامی به نسل جوان منتقل شود

استاندار اصفهان: دستاوردهای نظام اسلامی به نسل جوان منتقل شود

استاندار اصفهان با اشاره به موفقیت‌های جمهوری اسلامی در تمام عرصه ها در سال‌های اخیر گفت: این دستاوردها باید توسط افراد موثر فرهنگی در سطح تمام شهرستان‌های استان به نسل جوان دانشجو و دانش‌آموز منتقل شود.

سیدرضا مرتضوی روز پنجشنبه در نشست صمیمانه با نُخبگان شهرستان شاهین شهر در تالار نگارستان این شهر افزود: دشمنان در عرصه جدید خصومت‌های خود علیه ایران، امید و وحدت اجتماعی کشورمان را نشانه گرفته‌اند که وظیفه جامعه نُخبگان معرفی جایگاه والای کشور در عرصه کنونی به نسل جوان بمنظور تقویت امیدآفرینی در جامعه است.

وی اظهار داشت: اکنون کشور در عرصه گردشگری سلامت، علم و فناوری ‌و بسیاری از مدارج علمی در رُتبه‌های نخست دنیا قرار دارد که باور این مهم برای آمریکا و دیگر دشمنان بسیار سخت است.

استاندار اصفهان همچنین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه از مردم استان دعوت کرد تا با حضور با شکوه خود در راهپیمایی ۱۳ آبان ، همبستگی خود را در حمایت از مردم غزه اعلام کنند.

وی تاکید کرد: فروریختن هیمنه اسراییل از یکسو و حمایت بی‌چون و چرا از اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیسیی توسط آمریکا در جنگ علیه مردم غزه از سوی دیگر نمایان و همین امر باعث واکنش مردم در نقاط مختلف دنیا شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هم گفت: شاهین شهر جوانترین و با انگیزه‌ترین شهر استان اصفهان است.

محمدرضا جان نثاری افزود: باید زیبایی‌های این شهر که آمیخته با فرهنگ‌های مختلف است، بهتر جلوه داده شود.

وی تصریح کرد: تنها مشکل در توسعه این شهر، نبود پیوست فرهنگی است که باید در برنامه‌های آتی مدنظر قرار بگیرد.

استاندار اصفهان امروز پنجشنبه در راستای بیست‌ و ششمین سفر شهرستانی کاروان دولت مردمی به شاهین شهر و میمه سفر کرد.

استاندار اصفهان: دستاوردهای نظام اسلامی به نسل جوان منتقل شود

حضور در گلزار شهدای میمه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بازدید و آغاز بهره‌برداری رسمی ازدستگاه«سی‌ تی‌ اسکن” بیمارستان حضرت محمد (ص) میمه، افتتاح پروژه‌های عمرانی وزوان، بازدید از ارگ تاریخی مورچه‌ خورت، پروژه نهضت ملی، جاده شهر گرگاب و کتابخانه عمومی گز از جمله بازدیدهای امروز استاندار و معاونانش در سطح این شهرستان بود.
بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن شاهین شهر، استخر نیمه‌ساز و افتتاح زمین چمن ورزشگاه ملت، دیدار با نخبگان فرهنگی و اجتماعی، ملاقات مردمی، برگزاری شورای اداری مشترک استان و شهرستان و دیدار با خانواده شهدای والامقام از دیگر برنامه های سفر استاندار اصفهان به شهرستان شاهین شهر و میمه است.

استاندار اصفهان: دستاوردهای نظام اسلامی به نسل جوان منتقل شود

در این سفر همچنین نشست و گفت و گوی نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان برگزار شد.
امروز جلسه‌ای نیز با فعالان اقتصادی (اصناف، کشاورزان و دامداران) و کارگروه تسهیل و حمایت از سرمایه‌گذاری ویژه شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان نیز ضمن حضور در ملاقات مردمی و گفت و گو با مردم، در شورای اداری مشترک استان و شهرستان حضور خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز در بازدید و افتتاح پروژه‌های عمرانی، استاندار اصفهان را همراهی کرد و روز گذشته نیز با بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شاهین شهر و میمه دیدار و گفت وگو کرد.

شاهین شهر با ۲۸۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.