کد خبر : 8872
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 نوامبر 2023 - 18:06

افتتاح چمن مصنوعی و روشنایی بلوار مولوی وزوان

افتتاح چمن مصنوعی و روشنایی بلوار مولوی وزوان

افتتاح چمن مصنوعی و روشنایی بلوار مولوی وزوان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون؛ ۸ مجموعه ورزشی جدید در شهرستان شاهین شهر و میمه افتتاح شده است اصفهان – استاندار اصفهان گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون ۸ مجموعه ورزشی جدید به سرانه ورزشی شهرستان شاهین شهر و میمه افزوده شده است. سید

افتتاح چمن مصنوعی و روشنایی بلوار مولوی وزوان

از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون؛

۸ مجموعه ورزشی جدید در شهرستان شاهین شهر و میمه افتتاح شده است

۸ مجموعه ورزشی جدید در شهرستان شاهین شهر و میمه افتتاح شده است

اصفهان – استاندار اصفهان گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون ۸ مجموعه ورزشی جدید به سرانه ورزشی شهرستان شاهین شهر و میمه افزوده شده است.

سید رضا مرتضوی ظهر پنجشنبه در جریان بیست‌وششمین سفر شهرستانی خود که به شهرستان شاهین شهر و میمه رقم خورد در حاشیه افتتاح زمین چمن ورزشگاه ملت این شهرستان، اظهار داشت: از همه مسئولان و خیران شهرستان که تلاش می‌کنند تا فضای مناسب‌تری برای نسل جوان و بارور شدن استعدادهای آنان فراهم شود تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون ۸ مجموعه ورزشی جدید به سرانه ورزشی شهرستان شاهین شهر و میمه افزوده شده است.

مرتضوی متذکر شد: امروز صبح نیز درشهر وزوان یک زمین ورزشی چمن را افتتاح و به مردم شریف شهرستان تقدیم کردیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تدابیری که مسئولان شهرستان به کار می‌گیرند در شرایط مناسب‌تر و در حداقل زمان بتوانیم سایر مجموعه‌های ورزشی شهرستان را در اختیار مردم قرار دهیم.

گفتنی است: بیست‌وششمین سفر شهرستانی شورای اداری استان به ریاست استاندار اصفهان صبح امروز یازدهم آبان ماه به شهرستان شاهین شهر و میمه رقم خورد و در حال برگزاری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.