کد خبر : 8870
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 نوامبر 2023 - 18:01

افتتاح مرکز اورژانس و سی‌تی‌اسکن بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه

افتتاح مرکز اورژانس و سی‌تی‌اسکن بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه

افتتاح مرکز اورژانس و سی‌تی‌اسکن بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه استاندار اصفهان صبح امروز در سفر به شهرستان شاهین‌شهر و میمه با حضور در گلزار شهدای میمه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام و سپس مرکز اورژانس و سی‌تی‌اسکن بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه را افتتاح کرد. با حضور استاندار اصفهان صبح امروز مرکز اورژانس و سی‌تی‌اسکن

افتتاح مرکز اورژانس و سی‌تی‌اسکن بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه

استاندار اصفهان صبح امروز در سفر به شهرستان شاهین‌شهر و میمه با حضور در گلزار شهدای میمه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام و سپس مرکز اورژانس و سی‌تی‌اسکن بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه را افتتاح کرد.

افتتاح مرکز اورژانس و سی‌تی‌اسکن بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه

با حضور استاندار اصفهان صبح امروز مرکز اورژانس و سی‌تی‌اسکن بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه افتتاح شد.

سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان صبح امروز در سفر به شهرستان شاهین‌شهر و میمه با حضور در گلزار شهدای میمه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام و سپس مرکز اورژانس و سی‌تی‌اسکن بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه را افتتاح کرد.

افتتاح پروژه‌های عمرانی وزوان، بازدید از ارگ تاریخی مورچه خورت، بازدید از پروژه نهضت ملی و جاده شهر گرگاب، بازدید از کتابخانه عمومی گز، بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن شاهین شهر، بازدید از استخر نیمه ساز ورزشگاه ملت، افتتاح زمین چمن ورزشگاه ملت، دیدار با نخبگان فرهنگی و اجتماعی شهرستان، ملاقات مردمی، برگزاری شورای اداری مشترک استان و شهرستان و دیدار با خانواده شهدای والامقام شهرستان بخش‌هایی از برنامه‌های بیست‌وششمین سفر شهرستانی سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، در سفر به شهرستان شاهین شهر و میمه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز در بازدید و افتتاح پروژه‌های عمرانی استاندار اصفهان را همراهی خواهد کرد، روز گذشته مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شاهین شهر و میمه دیدار و گفتگو کرد.

نشست و گفتگوی نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان برگزار می‌شود.

جلسه با فعالین اقتصادی (اصناف، کشاورزان و دامداران) و کارگروه تسهیل و حمایت از سرمایه گذاری ویژه شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان نیز ضمن حضور در ملاقات مردمی و گفتگو با مردم شهرستان در شورای اداری مشترک استان و شهرستان حضور خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.