کد خبر : 8839
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 اکتبر 2023 - 5:36

پیام تسلیت مدیر وزوان آنلاین در پی بمباران بیمارستان غزه

پیام تسلیت مدیر وزوان آنلاین در پی  بمباران بیمارستان غزه

 أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ .«قرآن کریم آیه ۳۹ سوره حج» به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و خدا بر یاری آنها تواناست. بسم الله الرحمن الرحیمرژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستیدر امتداد ۷۵ سال جنایت و

 أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ .«قرآن کریم آیه ۳۹ سوره حج»

به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و خدا بر یاری آنها تواناست.

بسم الله الرحمن الرحیم
رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی
در امتداد ۷۵ سال جنایت و اشغالگری، بار دیگر ماهیت پلید خود را نمایان کرد. جنایت تعمدی رژیم موقت صهیونیستی در بمباران بیمارستان و کشتار بیرحمانه بیش از ۱۰۰۰ نفر از کودکان و بیماران بی‌پناه، نشان داد اکنون وضع این رژیم کودک‌کش،از همیشه‌ تاریخ سیاه خود در افکار عمومی جهان بدتر و پرسش از دلیل پیدایش آن جدی‌تر است.

این جنایت خونبار در پیش چشم دولت‌های غربی و مستکبرین عالم رقم خورده و آن‌ها علاوه بر اینکه چشمان خود را روی این جنایت‌ها بسته‌اند، آشکارا از آن حمایت می‌کنند.

بمبی که رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان منفجر کرد، درحقیقت به پایه‌های لرزان خود زده و اکنون مردم آزادی‌خواه در سراسر جهان از این جنایت به خروش آمده‌اند و این رژیم موقت از هر لحظه به پایان حیات منحوس خود نزدیک‌تر شده است.

وزوان آنلاین ضمن محکوم کردن این جنایت وحشیانه و تسلیت به عموم آزادی‌خواهان جهان بالاخص رهبر معظم انقلاب، مردم شهید پرور وزوان و بخش میمه همدردی خود را با ملت مظلوم فلسطین ابراز می‌دارد.

وزوان آنلاین :حسن اسدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.