کد خبر : 8754
تاریخ انتشار : جمعه 29 سپتامبر 2023 - 11:08

شهرداری میمه:استعلام خرید سیستم صوتی

شهرداری میمه:استعلام خرید سیستم صوتی

استعلام خرید سیستم صوتیشهرداری میمه در نظر دارد بر اساس درخواست شماره ۳۰۷۶/ ۱۴۰۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۶ واحد تاسیسات شهرداری میمه نسبت به خرید سیستم صوتی و متعلقات جهت برگزاری مراسم های شهرداری میمه از محل اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۲ شهرداری و از طریق استعلام و برابر مقررات اقدام نماید.            

استعلام خرید سیستم صوتی
شهرداری میمه در نظر دارد بر اساس درخواست شماره ۳۰۷۶/ ۱۴۰۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۶ واحد تاسیسات شهرداری میمه نسبت به خرید سیستم صوتی و متعلقات جهت برگزاری مراسم های شهرداری میمه از محل اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۲ شهرداری و از طریق استعلام و برابر مقررات اقدام نماید.


                                                                                                                                                              * برگ استعلام خدمات *
شهرداری میمه در نظر دارد بر اساس درخواست شماره ۳۰۷۶/ ۱۴۰۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۶ واحد تاسیسات  شهرداری میمه نسبت به خرید سیستم صوتی و متعلقات جهت برگزاری مراسم های  شهرداری  میمه از محل اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۲ شهرداری و از طریق استعلام و برابر مقررات اقدام نماید. لذا از فروشندگان محترم کالای مورد اشاره درخواست میشود قیمت پیشنهادی خود را  با مهر وامضاء و آدرس کامل بطور خوانا و دقیق در جدول ذیل اعلام نموده و تا آخر وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۳  به سایت ستاد ایران مراجعه و مدارک مربوطه را خریداری و پس از تکمیل بارگذاری نمایید .ضمناً فرمهای استعلام مخدوش و لاک گرفته، فاقد اعتبار لازم میباشد.


آگهی استعلام :




فرم شرکت در مزایده :




برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.