کد خبر : 7843
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 جولای 2022 - 6:12

مدیر جدید آموزش‌وپرورش بخش میمه معرفی گردید

مدیر جدید آموزش‌وپرورش بخش میمه معرفی گردید

بخشدار میمه گفت: ضمن تقدیر از فعالیت‌های آقای نوروزی مدیر قبلی علیرضا ضامنی به‌عنوان مدیر جدید اداره آموزش و پرورش منطقه میمه معرفی گردید. به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزش‌وپرورش منطقه میمه با حضور سید محمدرضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی و توسعه

مدیر جدید آموزش‌وپرورش بخش میمه معرفی گردید
بخشدار میمه گفت: ضمن تقدیر از فعالیت‌های آقای نوروزی مدیر قبلی علیرضا ضامنی به‌عنوان مدیر جدید اداره آموزش و پرورش منطقه میمه معرفی گردید.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزش‌وپرورش منطقه میمه با حضور سید محمدرضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، بخشدار بخش میمه، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای میمه و وزوان، جمعی از مسئولین محلی، مدیران مدارس و فرهنگیان بخش میمه روز پنجشنبه ۹ تیرماه ۱۴۰۴ در محل خانه معلم برگزار شد.

احمد حیدریان بخشدار میمه در این آیین گفت: اصلی‌ترین رسالت و مأموریت آموزش‌وپرورش بر اساس منویات مقام معظم رهبری و در راستای سند تحول بنیادین است و قطعاً این امر با تلاش مستمر فرهنگیان و هم فکری و مشورت مردم میسر خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با معلمان و فرهنگیان افزود: معظم‌له آموزش‌وپرورش را تربیت‌کننده نسلی تمدن‌ساز خواندند و فرموده‌اند فرصت دوازده‌ساله آموزش‌وپرورش برای تربیت چنین نسلی، بی‌نظیر و لازم است در این مدت آموزه‌هایی از جمله مطالبه‌گری و تعالیم دینی برای دانش‌آموزان تبیین گردد.

 بخشدار میمه در ادامه با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش گفت: قطعا توجه و اهتمام دولت به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب و در راستای تربیت نسلی در تراز انقلاب اسلامی خواهد بود و لذا از مسؤلین حوزه آموزش و پرورش انتظار میرود تمام تلاش خود را در اجرای این مهم بکار گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از مدیر قبلی آموزش‌وپرورش منطقه، از مدیر جدید خواست شاخصه‌های مهمی از جمله رسیدگی دقیق به بازماندگان تحصیلی به‌حداقل‌رساندن هزینه‌های تحصیلی همچنین پشتیبانی و حمایت از فرهنگیان و دبیران منطقه را در دستور کار قرار دهد.

لازم به ذکر است در این آیین ضمن تقدیر از فعالیت‌های آقای نوروزی مدیر قبلی که به‌افتخار بازنشستگی نائل گردیده بود. علیرضا ضامنی به‌عنوان مدیر جدید اداره آموزش‌وپرورش منطقه میمه معرفی گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.