کد خبر : 8498
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 جولای 2023 - 18:35

وزوان آنلاین: جناب آقای عباس رضائیان و سرکار خانم دکتر بخشنده قدردان شما هستیم

وزوان آنلاین: جناب آقای عباس رضائیان و سرکار خانم دکتر بخشنده  قدردان شما هستیم

به شما می اندیشم. به شما که این گونه به یاری نیازمندان می شتابید. به شما که سبد سبد محبت را از باغ همیشه سبز باور خود به ارمغان می آورید. به شما می اندیشم؛ به شما که عطوفت و مهربانی پروردگار در رگ هایتان جاری است. از شما بابت کار خیرتان متشکریم. کار نیکوی

آیین افتتاح مرکز جامع سلامت و اورژانس ۱۱۵ خیر ساز شاهین بهمن اف شهر وزوان

به شما می اندیشم. به شما که این گونه به یاری نیازمندان می شتابید.

به شما که سبد سبد محبت را از باغ همیشه سبز باور خود به ارمغان می آورید.

به شما می اندیشم؛ به شما که عطوفت و مهربانی پروردگار در رگ هایتان جاری است.

از شما بابت کار خیرتان متشکریم.

کار نیکوی انفاق و کمک به عزیزان موهبتی است که خداوند بزرگ هر کسی را نصیب نخواهد کرد. آنان که با روح بلند و مناعت طبع، با دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده، همنوعان خود را چون خود دوست دارند و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز آرزو دارند. اینان به یقین در پیشگاه حق تعالی عزیز و گرامی اند و از بهترین پاداش برخوردارند.

برخود فرض دانسته از حسن التفات عمل نیکو شما عزیزان به پاس زحمات‌تان در تهیهٔ یک دستگاه گرافی دندان، یک سیستم کامل کامپیوتر به همراه پرینتر برای استفاده در قسمت سونوگرافی، همچنین تهیهٔ کیف لنز مخصوص دستگاه چشم پزشکی، با اختصاص مبلغی بالغ بر ۲/۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰۰ ریال که به مرکز جامع سلامت شهر وزوان اهداء نموده‌اید. مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نماییم و از آن کریم دانا و بینا، خیر دنیا و آخرت شما نیکوکاران ارجمند را مسالت و در روز قیامت ماجور درگاه حضرت احدیت باشید.

امام صادق فرمود:«کسی که در سختی ها به داد برادر مؤمنش برسد و گرفتاری اش را برطرف سازد و در برآوردن حاجتش به او کمک کند، به سبب این عمل ۷۲ رحمت نزد خداوند دارد که خداوند یکی از آنها را زودتر به او عطا می فرماید و با آن زندگی دنیایش را اصلاح می کند و ۷۱ رحمت دیگر را برای ترس و وحشت های قیامتش ذخیره می سازد.»

وزوان آنلاین :حسن اسدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.