کد خبر : 7979
تاریخ انتشار : جمعه 26 آگوست 2022 - 8:41

سید محمدرضا کاظمی طبا : در هفته دولت مرکز معاینه فنی سنگین شهرستان و طرح‌های متفرقه شهرداری‌های شاهین شهر، گز و وزوان نیز به بهره برداری می‌رسند.

سید محمدرضا کاظمی طبا : در هفته دولت مرکز معاینه فنی سنگین شهرستان و طرح‌های متفرقه شهرداری‌های شاهین شهر، گز و وزوان نیز به بهره برداری می‌رسند.

در هفته دولت بهره برداری از ۴۵ طرح در شاهین شهر در هفته دولت ۴۵ طرح عمرانی، صنعتی، کشاورزی، بهداشتی و خدماتی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرستان شاهین شهر به بهره برداری می‌رسد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ فرمانداری شاهین شهر و میمه گفت با بیان اینکه هزینه این طرح‌ها از محل

در هفته دولت

بهره برداری از ۴۵ طرح در شاهین شهر

در هفته دولت ۴۵ طرح عمرانی، صنعتی، کشاورزی، بهداشتی و خدماتی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرستان شاهین شهر به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ فرمانداری شاهین شهر و میمه گفت با بیان اینکه هزینه این طرح‌ها از محل اعتبارات دولتی و پرداخت تسهیلات تامین شده، گفت: گلخانه ۲۰ هکتاری با اشتغالزایی ۳۰۰ نفری، ساختمان مرکز بهداشت شهرستان، یک مدرسه در گرگاب، روشنایی مشترک و چند مقرّ راهداری در نقاط حادثه‌خیز شهرستان از جمله طرح‌هایی است که در هفته دولت افتتاح می‌شوند.

سید محمدرضا کاظمی طبا افزود: همچنین در این هفته مرکز معاینه فنی سنگین شهرستان و طرح‌های متفرقه شهرداری‌های شاهین شهر، گز و وزوان نیز به بهره برداری می‌رسند.

وی همچنین در جمع اصحاب رسانه در پاسخ به درخواست یکی از خبرنگاران فیش حقوقی اش را در اختیار خبرنگاران گذاشت.

مسئولان شهرستان شاهین شهر و میمه هم در نخستین روز از هفته دولت گلزار شهدای بهشت معصومه (س) شاهین شهر را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.