کد خبر : 5388
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 می 2020 - 5:32

وزیر بهداشت خبر داد: بازگشایی تدریجی مشاغل و رستوران‌ها از خرداد | تصمیم‌گیری درباره تمرینات لیگ‌ها

وزیر بهداشت خبر داد: بازگشایی تدریجی مشاغل و رستوران‌ها از خرداد | تصمیم‌گیری درباره تمرینات لیگ‌ها

وزیر بهداشت از امکان انجام ورزش‌های انفرادی در شهرهای با خطر متوسط خبر داد و گفت: درباره تمرین‌های لیگ‌ها هم امروز تصمیم گرفته می‌شود. به گزارش ایلنا، سعید نمکی امروز ۲۴ اردیبهشت ماه در حاشیه جلسه هیات دولت افزود: امروز نامه‌ای برای وزیر ورزش و جوانان می‌فرستیم تا در شهرهای غیرقرمز و متوسط ورزش‌های انفرادی

وزیر بهداشت از امکان انجام ورزش‌های انفرادی در شهرهای با خطر متوسط خبر داد و گفت: درباره تمرین‌های لیگ‌ها هم امروز تصمیم گرفته می‌شود.

سعید نمکی

به گزارش ایلنا، سعید نمکی امروز ۲۴ اردیبهشت ماه در حاشیه جلسه هیات دولت افزود: امروز نامه‌ای برای وزیر ورزش و جوانان می‌فرستیم تا در شهرهای غیرقرمز و متوسط ورزش‌های انفرادی برقرار شود و برای لیگ‌ها هم ابلاغ می‌کنیم.

وی در ادامه با قددرانی از مردم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم شب قدر (دیشب)، درباره بازگشایی مساجد برای شب‌های قدر گفت: تصمیم سخت و پرریسکی درباره بازگشایی مساجد و حضور مردم در شب‌های احیا داشتیم. همکاران ما ایرادتی بر موضوع این بازگشایی‌ها داشتند و از همین رو پروتکل‌هایی چه برای شهرهای سفید و چه سفرهای غیرسفید در سراسر کشور برای بازگشایی مساجد در شب‌های قدر تدوین کردیم.

نمکی افزود: این پروتکل‌ها بسیار سختگیرانه بود و با حضور مسئولان امور مساجد، ستاد نماز جمعه، بسیج مساجد و … برخی اماکن متبرکه در قسمت‌هایی که قرمز تلقی نمی‌شدند و همچنین مساجد برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در سراسر کشور بازگشایی شد.

وزیر بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه مردم، ما را روسفید کردند و نشان دادند که با نهایت انضباط و با رعایت پروتکل‌ها این مراسم را برگزار کردند.

او ادامه دادد: همکاران ما در شهر تهران و استان‌های دیگر از برگزاری مراسم در شب قدر گزارش‌هایی به ما ارائه کردند و ما تنها در یک مورد و در یکی از شهرستان‌ها شاهد پذیرایی در این مراسم بودیم که خلاف پروتکل ابلاغی بود اما در بقیه شهرها مردم با حداکثر رعایت اصول مراسم را برگزار کردند و ما را برای استمرار بازگشایی مساجد و اماکن متبرکه دلگرم کردند.

نمکی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم و دیگر دستگاه‌ها این بیماری را هرچه سریعتر مهار کنیم، درباره فعالیت مشاغل پرخطر هم گفت: برای برخی مشاغل پرریسک مانند رستوران‌ها و کسب‌وکارهای دیگر هم جلساتی برگزار می‌شود تا بتوان این کسب‌وکارها را به مرور تا خرداد بازگشایی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.