کد خبر : 6607
تاریخ انتشار : جمعه 6 آگوست 2021 - 13:26

شهروندان وزوان ، میمه و شاهین شهر در سطح شهرستان رتبه اول واکسیناسیون استان را به خود اختصاص دادند.

شهروندان وزوان  ، میمه و شاهین شهر  در سطح شهرستان رتبه اول واکسیناسیون استان را به خود اختصاص دادند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌شهر و میمه: رتبه اول شاهین شهر و میمه در واکسیناسیون استان/ افتتاح مرکز دوم واکسیناسیون شهروندان در هفته جاری اصفهان_ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: به دلیل استقبال بی نظیر شهروندان در واکسیناسیون، دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان تا پایان هفته به

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌شهر و میمه:

رتبه اول شاهین شهر و میمه در واکسیناسیون استان/ افتتاح مرکز دوم واکسیناسیون شهروندان در هفته جاری

رتبه اول شاهین شهر و میمه در واکسیناسیون استان/ افتتاح مرکز دوم واکسیناسیون شهروندان در هفته جاری

اصفهان_ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: به دلیل استقبال بی نظیر شهروندان در واکسیناسیون، دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان تا پایان هفته به بهره‌برداری می‌رسد.قلم | qalamna.ir :

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه در نشست خبری که امروز دوشنبه ۱۱مردادماه و در آستانه روز خبرنگار برگزار شد، در خصوص وضعیت بیماری کرونا در شهرستان شاهین شهر و میمه به ارایه توضیحات پرداخت. 

علی پارسا از آغاز فاز سوم واکسیناسیون از عید غدیر خبر داد و اظهار کرد: فراخوان این واکسیناسیون برای افراد متولد ۴۵ و قبل از آن و مشاغل پر خطر همچون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوس و تاکسی، خبرنگاران، معلمان، هیات علمی دانشگاه‌ها و غیره شهرستان انجام شد.

این مدیر اشاره ای هم به تزریق ۴۰هزار دوز واکسن در شاهین‌شهر و میمه کرد ‌ و گفت: حدود ۲۴ هزار نفر به جز افراد زیر ۱۸ سال که در حال حاضر نیازی به واکسن ندارند در دو نوبت واکسینه به طور کامل شدند، مابقی نیز فقط دوز اول را دریافت کردند.

پارسا در ادامه از واکسیناسیون ۱۴ درصد کل جمعیت قابل واکسینه شدن شهرستان تاکنون و بیش از ۸۰ درصد جمعیتی که تاکنون فراخوان شده بودند خبر داد.

وی با اشاره به ثبت رکورد واکسیناسیون روزانه ۲ هزار نفر در شهرستان از کسب رتبه اول واکسیناسیون در شهرهای با جمعیت بالای ۵۰ هزار نفر اطلاع داد و افزود: شاهین شهر و میمه در سطح استان و وزوان و میمه رتبه در سطح شهرستان رتبه اول واکسیناسیون استان را به خود اختصاص دادند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: به دلیل استقبال بی نظیر شهروندان در واکسیناسیون، دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان تا پایان هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

پارسا همچنین از وجود واکسن‌های آسترازنکا، سینوفارم و برکت خبر داد و اذعان کرد: برشمرد و افزود: واکسن آسترازنکا فعلا تنها برای دوز دوم واکسیناسیون انجام می شود.

وبگاه خبر قلمنا، در پایان نیز واکسیناسیون نوبت اول خبرنگاران شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و به انتخاب آنها برای دو واکسن سینوفارم و کوبوبرکت انجام و از آنها به دلیل همکاری در طول مدت یک سال و‌اندی از بروز کرونا در ایران قدردانی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.