کد خبر : 6553
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 ژوئن 2021 - 5:05

ایران ۳ – بلغارستان صفر | درخشش فوق‌العاده بازیکنان جوان والیبال ایران

ایران ۳ – بلغارستان صفر | درخشش فوق‌العاده بازیکنان جوان والیبال ایران

ملی‌پوشان والیبال ایران با ارائه یک بازی جذاب موفق به شکست بلغارستان شدند. تیم ملی والیبال کشورمان در ششمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ برابر بلغارستان به پیروزی رسید. این چهارمین پیروزی شاگردان آلکنو در لیگ ملت‌ها بود. ایران در این بازی موفق شد با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۳۳ بر ۳۱ و 

ملی‌پوشان والیبال ایران با ارائه یک بازی جذاب موفق به شکست بلغارستان شدند.

تیم ملی والیبال

تیم ملی والیبال کشورمان در ششمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ برابر بلغارستان به پیروزی رسید. این چهارمین پیروزی شاگردان آلکنو در لیگ ملت‌ها بود. ایران در این بازی موفق شد با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۳۳ بر ۳۱ و  ۲۵ بر ۲۱ در ۳ ست پی‌درپی به پیروزی برسد.

ملی پوشان بلغارستان در بازی اول مقابل فرانسه قدرتمند با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند. آنها در بازی دوم مقابل استرالیا موفق شدند اولین پیروز خود را به ثبت برسانند.  بلغارستان در بازی سوم مقابل آلمان، در بازی چهارم مقابل ایتالیای میزبان و در بازی پنجم مقابل کانادا شکست خورده بود.

ولادیمیر آلکنو برای این مسابقه از محمدطاهر وادی، رضا عابدینی، بردیا سعادت، امیرحسین اسفندیار، میثم صالحی، سیدمحمد موسوی و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد. تیم ایران پیش از این نتیجه را به ژاپن و روسیه واگذار کرد و از سد تیم‌های هلند، کانادا و ایتالیا گذشته بود.

نکته جالب توجه در این بازی درخشش بازیکنان جوان تیم ملی ایران بود که باعث امیدواری والیبال دوستان ایرانی شد. بازیکنانی که با اعتماد به نفس بالا در زدن سرویس، دفاع روی تور و حرکات ترکیبی عملکرد درخشانی از خود نشان دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.