کد خبر : 5225
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 آوریل 2020 - 21:57

شورای اسلامی شهر وزوان:نهم اردیبهشت سالروزرویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.

شورای اسلامی شهر وزوان:نهم اردیبهشت سالروزرویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.

بسم الله الرحمن الرحیم” نهم اردیبهشت سالروزرویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد. نهاد شوراکه شالوده آن ریشه درقرآن و مبانی دین مبین اسلام دارد در واقع به فرایند واگذاری امور به مردم ، عینیت بخشید و به برکت

بسم الله الرحمن الرحیم”

نهم اردیبهشت سالروزرویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.

نهاد شوراکه شالوده آن ریشه درقرآن و مبانی دین مبین اسلام دارد در واقع به فرایند واگذاری امور به مردم ، عینیت بخشید و به برکت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند، دوچندان گردید.

بدینوسیله سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی شهررا به مردم با فرهنگ و متدین و ولایتمدار ایران اسلامی وشهر وزوان تبریک وتهنیت میگوییم.
شورای اسلامی شهر وزوان

سلام وتقدیم مراتب احترام. چنانکه میدانید، نهم اردیبهشت، سالروز تحقق یکی از اساسی ترین واصلی ترین اصول قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران، یعنی، تاسیس نهاد شورای اسلامی شهر وروستااست. دراین روز، اردیبهشت( ۱۳۷۸)اراده مردم در تعیین سرنوشت خود عینیت یافت ومردم نمایندگان خود را در بخشی از تصمیم گیریهای مربوط به شهر و روستای خود که در ۷اسفند ۱۳۷۷برگزیده بودند، وارد پارلمان شهر وروستایی خود نمودند. در این میان هرچند این قانون مردم سالار، دارای نقص های بسیاری بوده وشورا ها هنوز نتوانسته اند، نقش وجایگاه واقعی خود را در بستر جامعه یافته وبا استقلال، در انجام امور عمل نمایند و نیاز به اصلاحات وبازنگری دارد اما تاسیس آن در مجموع، صرف نظر از فرایندی که در تحقق اراده مردم ومشارکت در تعیین سرنوشت آنان متناسب با آیات قرآن وسیره پیامبر (ص) وامامان معصوم علیهم السلام دارد، خود گام بسیار مهمی می تواند به حساب آید. در این میان پیام های تبریک زیادی، بدین مناسبت از سوی بسیاری از مسوولین محترم. اشخاص حقیقی وحقوقی گرانقدر، شهردار وپرسنل شریف شهرداری، همشهریان همیشه وفادار وشایسته شهر وزوان، دستگاه‌ها وموسسات دولتی ومردمی، مدیران ارزشمند کانال های تلگرامی، وسایر عزیزان به این شورا واصل گردید. ضمن عرض تشکر از تمامی عزیزانی که همواره علی رغم کاستی ها وکمبود ها وعدم تحقق خواسته ها بدلیل تنگناهای موجود. در جهت قوام واستحکام این نهاد وپایگاه مردمی می کوشند، امیدمندیم با استعانت از درگاه خداوند منان و دعای خیرمردم بزرگوار بویژه در این ایام استجابت دعا بتوانیم بخش کوچکی از دین خود را نسبت به شهر پرافتخار وزوان همیشه پاینده ادا نماییم. شورای اسلامی شهر وزوان.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.