کد خبر : 407
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 ژانویه 2019 - 15:44

سهم حقوق کارمندان و بازنشستگان از بودجه ۹۸ چقدر است؟

سهم حقوق کارمندان و بازنشستگان از بودجه ۹۸ چقدر است؟

طبق جزئیات مصارف عمومی لایحه بودجه سال ۹۸، از میزان ۳۲۰ هزار میلیارد تومان هزینه‌ها بالغ بر ۱۱۵ هزار میلیارد تومان آن متعلق به حقوق کارمندان دولت است. به گزارش فارس، در لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور از ۴۰۷ هزار میلیارد تومان منابع عمومی، بخش هزینه‌ها بالغ بر ۳۲۰ هزار میلیارد تومان است که سهم

طبق جزئیات مصارف عمومی لایحه بودجه سال ۹۸، از میزان ۳۲۰ هزار میلیارد تومان هزینه‌ها بالغ بر ۱۱۵ هزار میلیارد تومان آن متعلق به حقوق کارمندان دولت است.

بودجه

به گزارش فارس، در لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور از ۴۰۷ هزار میلیارد تومان منابع عمومی، بخش هزینه‌ها بالغ بر ۳۲۰ هزار میلیارد تومان است که سهم بخش رفاه اجتماعی (صندوق‌های بازنشستگی و مستمری‌بگیران) ۳۸ درصد و سهم بخش جبران خدمات کارکنان (حقوق و مزایا) ۳۰ درصدی و برای بخش سایر هزینه‌ها نیز سهمی ۳۲ درصدی در نظر گرفته شده است.

بررسی دقیق جزئیات مصارف عمومی لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور نشان می‌دهد که از رقم گفته شده بالغ بر ۱۱۵ هزار میلیارد تومان برای حقوق کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی با رشد ۲۴ درصدی نسبت به قانون بودجه ۹۷ پیش‌بینی شده است.

وضعیت مصارف عمومی لایحه بودجه ۹۸ در مقایسه با قانون بودجه ۹۷- میلیارد ریال
عنوان قانون بودجه ۹۷ لایحه بودجه ۹۸ درصد رشد
حقوق کارمندان(رسمی، پیمانی و قراردادی) ۹۳۲۰۰۰ ۱۱۵۸۶۴۰ ۲۴
حقوق بازنشستگان با احتساب عیدی ۵۱۳۵۲۶ ۶۷۶۲۶۴ ۳۲
عیدی شاغلین، بازنشستگان و مستمری بگیران ۴۹۵۱۰ ۵۷۲۵۲ ۱۵.۶

همچنین حقوق بازنشستگان با احتساب عیدی ۶۷ هزار میلیارد تومان ثبت شده که نسبت به مصوب بودجه سال ۹۷ بالغ بر ۳۲ درصد افزایش یافته است.

میزان عیدی شاغلین، بازنشستگان و مستمری بگیران نیز با رشد ۱۵.۶ درصدی از ۴ هزار و ۹۵۱ میلیارد تومان در سال جاری به ۵ هزار و ۷۲۵ میلیارد تومان در سال آینده رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.