کد خبر : 8016
تاریخ انتشار : شنبه 17 سپتامبر 2022 - 6:58

مراد کیهانی: طرح تفصیلی شهرهای گز، میمه، وزوان و لایبید در دست تهیه است.

مراد کیهانی: طرح تفصیلی شهرهای گز، میمه، وزوان و لایبید در دست تهیه است.

رئیس  اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه بیان داشت: طرح تفصیلی شهرهای گز، میمه، وزوان و لایبید در دست تهیه است. مراد کیهانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ در خصوص وضعیت طرح‌های توسعه شهری

رئیس  اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه بیان داشت: طرح تفصیلی شهرهای گز، میمه، وزوان و لایبید در دست تهیه است.

مراد کیهانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ در خصوص وضعیت طرح‌های توسعه شهری این شهرستان اظهار داشت: شهرستان شاهین‌شهر و میمه دارای شش شهر است که شهرهای شاهین شهر و گرگاب دارای طرح تفصیلی مصوب بوده و شهرهای گز، میمه، وزوان و لایبید طرح جامع مصوب دارند.  

وی با بیان اینکه مراحل تهیه و تصویب طرح تفصیلی این شهرها در حال حاضر با برگزاری جلسات کمیته کارشناسی در دست اقدام است. اذعان داشت: این طرح‌ها در چارچوب اسناد و ضوابط طرح‌های جامع و براساس حدود ثبتی و ملکی، وضعیت دقیق کاربری‌ها، تراکم‌ها و گذرها را در سطح شهر و به تفکیک محلات واقع در آن مشخص کرده و اولویت‌های مربوط به نوسازی و بهسازی را تعیین می‌کنند.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه در خصوص اقدامات بعمل آمده در حوزه راهسازی این شهرستان با اشاره به تکمیل جاده پلیس راه به علویجه به طول پنج کیلومتر گفت: جهت سرعت بخشی و اجرای مطالعه فاز سه بزرگراه خمینی‌شهر- پل سلیمان خاطر شاهین شهر بطول ۸.۵ کیلومتر، احداث جاده دهق – میمه بطول ۴۵ کیلومتر و سه راهی دهق حسن رباط تا چهاراره قاسم آباد بطول ۱۱ کیلومتر پیگیری‌های لازم بعمل آمده است.  

وی بیان داشت: این اداره با هدف پیشگیری از زمین‌خواری و جلوگیری از تصرفات اراضی ملی همچنین مطابق با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و تلاش و پیگیری‌های بعمل آمده درسال جاری ۱۲۷ فقره سند مالکیت تک برگ اراضی ملی این شهرستان را در راستای تثبیت مالکیت دولت اخذ کرد.  

کیهانی با اشاره به اخذ صورتجلس تفکیکی به تعداد ۳۱ پلاک ثبتی بر روی اراضی تحت مالکیت دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن عنوان کرد: در سال جاری تعداد ۲۱ فقره سند دفترچه‌ای اراضی دولتی این شهرستان به اسناد تک برگی تبدیل شده است که این اقدام از وقوع جرائم مرتبط با حوزه املاک جلوگیری می‌کند و سد راه سودجویان حوزه اراضی می شود.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.