کد خبر : 2222
تاریخ انتشار : جمعه 26 آوریل 2019 - 14:56

حاجی دلیگانی: دولت ترامپ بداند ایران دوستان بسیاری دارد و نفت خود را هرآنچه لازم باشد به فروش می رساند

حاجی دلیگانی: دولت ترامپ بداند ایران دوستان بسیاری دارد و نفت خود را هرآنچه لازم باشد به فروش می رساند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت ترامپ بداند که جمهوری اسلامی ایران دوستان بسیاری دارد و می تواند نفت خود را هرآنچه لازم باشد به فروش برساند. حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با صاحب نیوز با اشاره به اقدام آمریکا درباره فروش نفت ایران، اظهار کرد: تحریم نفتی آمریکا، به شکوفایی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت ترامپ بداند که جمهوری اسلامی ایران دوستان بسیاری دارد و می تواند نفت خود را هرآنچه لازم باشد به فروش برساند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با صاحب نیوز با اشاره به اقدام آمریکا درباره فروش نفت ایران، اظهار کرد: تحریم نفتی آمریکا، به شکوفایی صنعت نفت کشور منجر خواهد شد و وزارت نفت از این پس به جای فروش نفت خام تلاش بیشتری برای صادرات فرآورده‌های نفتی خواهد کرد. وی افزود: تحریم نفتی آمریکا فرصت بزرگی برای کشورمان است که دولت به جای سرمایه‌گذاری در برخی صنایع که توجیه کافی ندارد، در بخش پالایش فرآورده‌های نفتی سرمایه‌گذاری کند. نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با ۱۵ کشور همسایه و صادرات بنزین، گازوئیل و سایر فرآورده‌های دیگر با کیفیت می توان صاحب درآمدهای بیشتری کند. حاجی دلیگانی تصریح کرد: دولت ترامپ بداند که جمهوری اسلامی ایران دوستان بسیاری دارد و می تواند نفت خود را هرآنچه لازم باشد به فروش برساند. عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس به ملت اطمینان داد که تحریم دولت زورگوی آمریکا با تلاش مسئولان شکست خواهد خورد و شکوفایی اقتصادی در حوزه نفت را به دنبال خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.