کد خبر : 8945
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 نوامبر 2023 - 5:01

وزوان آنلاین :پیام تسلیتی برای درگذشت جناب استادحاج عباسعلی سراجیان و برادر شهید محمد عکاف کربلایی استاد غلامرضا عکاف

وزوان آنلاین :پیام تسلیتی برای درگذشت جناب  استادحاج عباسعلی سراجیان و برادر شهید  محمد عکاف کربلایی استاد غلامرضا عکاف

برخی از معلمان ما هستند که برای ما نقشی بیش از یک استاد و آموزگار را ایفا میکنند و به همین دلیل است که تا مدت ها بعد از پایان دوره آموزش با آن ها ارتباط داریم. غم فوت معلم های این چنینی بسیار دشوار است و تحمل آن جز با خواندن و نوشتن مرثیه

برخی از معلمان ما هستند که برای ما نقشی بیش از یک استاد و آموزگار را ایفا میکنند و به همین دلیل است که تا مدت ها بعد از پایان دوره آموزش با آن ها ارتباط داریم. غم فوت معلم های این چنینی بسیار دشوار است و تحمل آن جز با خواندن و نوشتن مرثیه ها در این غم میسر نیست.

من با تو همسفر شدم تا مرزهای دانش و معرفت را با هم بپیماییم اما تنها ماندم در ظلمتی که پایانی برای آن نیست. مرگت را هرگز نمی توانم باور کنم معلم عزیزم.

” ” “

معلم عزیزم. در این غم بزرگ چاره ای جز صبر برای مان نمانده. آرزو می کنم پروردگار روحت را قرین رحمت نماید. روحت شاد و یاد گرامی

متن درگذشت معلم عزیزم  2022 جدید

درس هایت ای معلم عزیزم ماندگار و همیشگی هستند و در یادها حک شده اند. تو ان چنان یادگاری نیکو در قلب و جان ما نهادی که تا زنده ایم آن را فراموش نخواهیم کرد. تو به همه ما درس زندگی و مهرورزی آموختی. روحت شاد و یادت تا ابد جاودانه باد.

” ” “

حال که ما با از دست دادن معلم عزیزمان دچار این غم گران و جانسوز شده ایم آرزو می کنم که در پیشگاه ابدیت سر بلند و سرافراز باشد و روحشان همواره در آرامش و آسایش ابدی باشد. روحت شاد معلم دلسوز و مهربانم.

” ” “

افسوس که ما راهنمای دلسوز زندگی مان را از دست دادیم و از داشتن او برای همیشه محروم شده ایم. از خداوند مهربان برایش علو درجات و برای بازماندگان صبر طلب میکنیم.

” ” “

تسلیت و همدردی هرگز قادر نخواهند بود ذره ای از غم فوت معلم مهربان مان را کم کند. غم از دست دادن این عزیز آن قدر بزرگ و جان فرساست که در هیچ واژه ای نمی گنجد و هیچ کلامی نمی تواند ان را توصیف کند. از خداوند بزرگ طاقت و توان صبوری کردن در مقابل این غم بزرگ را می طلبم. معلم عزیزم بدان که تا همیشه در باد و خاطر ما خواهی ماند و هرگز فراموش نخواهید شد.

” ” “

اندوه بی پایان ما در برابر خبر درگذشت معلم عزیزمان، کسی که به ما آیین عشق ورزی و محبت آموخت، وصف نا شدنی ست. در برابر مصیبتی که برهمه ما وارد شده است و چاره ای جز صبر و دعای خیر برای شادی روح آن عزیز نیست. معلم صبور و فداکارم روحت شاد.

” ” “

یاد معلم عزیزم تا همیشه در قلب و ذهنم باقی خواهد ماند و قلبم برای همیشه ماوا و مکان ابدی او خواهد بود. یاد او هرگز فراموش نخواهد شد. روحت شاد معلمم.

متن درگذشت معلم دلسوز + عکس نوشته

تحمل درد و فقدان از دست دادن معلم عزیزمان جز به صبر الهی میسر نخواهد بود.‌ از خداوند متعال توان صبر و شکیبایی در مقابل این مصیبت بزرگ را طلب می نمایم.

” ” “

جای خالی معلم مهربان و فداکارمان تا ابد خالی خواهد ماند و فقدان حضورش با هیچ کس و هیچ چیز جبران نخواهد شد. کنار آمدن با این داغ بزرگ بسی سخت و جان فرساست اما چاره ای جز تسلیم در برابر خواست الهی نیست. روحش شاد و یادش گرامی باد.

” ” “

بهارمان خزان شد. شادی مان عزا شد با رفتنت ای عزیزتر از جان، ای معلم مهربانم. رفتنت را نمی توانم باور کنم. نمی دانم بعد از این با این مصیبت بزرگ چگونه کنار بیایم.

” ” “

فوت معلم یعنی از دست دادن یک منبع آگاه و بخشنده. استاد کسی است که ما در تمام طول زندگی به او نیاز داریم نه برای یاد گرفتن علم و دانش که راه و رسم زندگی چیزی است که ما در واقع از معلمان خود می آموزیم و به همین دلیل است که آن ها تا همیشه در یاد و خاطره ما باقی خواهند ماند. معلمان یاد و خاطره خود را با درس ها و راه و روش هایی که به ما می آموزند در ذهن ما زنده نگه میدارند و به همین دلیل است که همه ما تا مدت ها بعد نام و یاد معلمان خود را به خاطر داریم، حتی اگر آن ها را هرگز نبینیم. اما برخی از معلمان ما هستند که برای ما نقشی بیش از یک استاد و آموزگار را ایفا میکنند و به همین دلیل است که تا مدت ها بعد از پایان دوره آموزش با آن ها ارتباط داریم. غم فوت معلم های این چنینی بسیار دشوار است و تحمل آن جز با خواندن و نوشتن مرثیه ها در این غم میسر نیست.

متن درباره غم از دست دادن معلم ، روحت شاد معلم عزیزم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

داود راحم جمعه , 24 نوامبر 2023 - 9:14

انالله واناالیه راجعون
خانواده های محترم سراجیان و عکاف
وکلیه بستگان محترم
وهمچنین معلمان و فرهنگیان عزیز و زحمت کش شهرستان وزوان
باسلام وعرض تسلیت 🏴
درگذشت   معلمان دلسوز و فداکار شادروان استاد حاج عباسعلی سراجیان واستاد غلامرضا عکاف  مایه ی تأسف و تآثر زحمت کشان عرصه تعلیم و تربیت و کلیه شهروندان شریف شهر شهید پرور وزوان گردید عروج این معلمان عزیز را به خانواده محترمشان و عموم همکاران محترم و فرهنگی شهرمان تسلیت و تعزیت عرض نموده واز درگاه ایزد منان برای روح آن عزیزان سفرکرده رحمت و غفران واسعه الهی و همنشینی با برادر شهیدش و برای بازماندگان محترمش صبر و سلامتی  مسألت می نمایم روحشان شاد جهت شادی روحشان بخوانید فاتحه و صلوات بر محمد (ص)وآل محمد(ص)

از طرف حاج عباسعلی راحم وفرزندان

داود راحم جمعه , 24 نوامبر 2023 - 9:20

انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم و بستگان محترم
شادروان حاج آقا مصنوعی
درگذشت شادروان حاج آقا مصنوعی را از صمیم قلب خدمت خانواده محترمش تسلیت و تعزیت عرض مینمایم؛ روحش در آرامش ابدی
جهت شادی روحش بخوانید فاتحه وصلوات بر محمد (ص)وآل محمد(ص)ازطرف حاج عباسعلی راحم وفرزندان