کد خبر : 8172
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 ژانویه 2023 - 20:22

اخذ ۲۱۵ فقره سند تک برگ اراضی دولتی شهرستان شاهین شهر و میمه

اخذ ۲۱۵ فقره سند تک برگ اراضی دولتی شهرستان شاهین شهر و میمه

در راستای پیشگیری از زمین‌خواری و جلوگیری از تصرفات اراضی ملی و دولتی، ۲۱۵ فقره سند تک برگ اراضی دولتی این شهرستان اخذ شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: از این میزان، ۲۲ فقره اسناد به صورت دفترچه‌ای بود که با پیگیری‌هایی که

در راستای پیشگیری از زمین‌خواری و جلوگیری از تصرفات اراضی ملی و دولتی، ۲۱۵ فقره سند تک برگ اراضی دولتی این شهرستان اخذ شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: از این میزان، ۲۲ فقره اسناد به صورت دفترچه‌ای بود که با پیگیری‌هایی که انجام شد به سند مالکیت تک برگی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن تبدیل شد.

مراد کیهانی افزود: با اجرای قانون کاداستر و سنددار شدن اراضی، اختلافات و دعاوی بین مردم و دستگاه‌های دولتی رفع می‌شود، همچنین با اخذ اسناد تک‌برگی به نام دولت، سودجویی از اراضی ملی و سوء استفاده از اسنادی که ابهام دارند نیز به حداقل ممکن می‌رسد.

وی با اشاره به واگذاری چهار قطعه زمین در قالب هشت قرارداد واگذاری گفت: صورت مجلس تفکیکی به تعداد ۳۶ پلاک ثبتی بر روی اراضی تحت مالکیت دولت با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: از مجموع شش شهر شهرستان شاهین شهر و میمه، شهر‌های شاهین شهر و گرگاب دارای طرح جامع و تفصیلی مصوب بوده و شهر‌های گز، میمه، وزوان و لایبید دارای طرح جامع مصوب هستند که تهیه و تصویب طرح تفصیلی این شهر‌ها با برگزاری جلسات کمیته کارشناسی در دست اقدام است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.