کد خبر : 7955
تاریخ انتشار : جمعه 26 آگوست 2022 - 6:21

پیام تبریک وزوان آنلاین به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

پیام تبریک وزوان آنلاین به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

روز کارمند، تجلیل از انسان‌ های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار، گشایش گره‌ های زندگی انسان‌ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.کار و فعالیت کارمندان، به عنوان عضو فعال جامعه و خدمتگزار ملت، شایسته تقدیر است. ازاین رو، سزاوار است امروز را قدر بدانیم و در بزرگداشت

روز کارمند، تجلیل از انسان‌ های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار، گشایش گره‌ های زندگی انسان‌ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.
کار و فعالیت کارمندان، به عنوان عضو فعال جامعه و خدمتگزار ملت، شایسته تقدیر است. ازاین رو، سزاوار است امروز را قدر بدانیم و در بزرگداشت مقام ارزشمند و والای کارمندان کشور بکوشیم.

دوم شهریورماه که به مناسبت یادآوری رشادت ها و خدمتگزاری های دولتمردان پاک نهاد شهیدان رجایی و باهنر به سرآغاز هفته دولت مزین گشته، نمادی است از همراهی و همدلی دولت و ملت ایران اسلامی.

هفته دولت فرصتی است برای تبیین دستاوردها و خدمات خدمتگزاران نظام مقدس اسلامی به آحاد مردم. در این ایام با الگو قراردادن عشق و ساده زیستی این مردان بی ادعا  بار دیگر پیمان می بندیم تا از هیچ تلاشی در راه عزت و اعتلای ایران عزیزمان فروگذار ننموده و در راه خدمت به ملت شریف ایران اسلامی بیش از پیش گام برداریم.

وزوان آنلاین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی دولتمردان و کارمندان خدوم کشور بویژه وزوانی های عزیز  در در سراسر کشور تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق به آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تا دستیابی به جایگاه شایسته وزوان  و بخش درکشور از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

وزوان آنلاین :حسن اسدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.