کد خبر : 8263
تاریخ انتشار : جمعه 26 می 2023 - 7:04

پیام تبریک مدیروزوان آنلاین به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

پیام تبریک مدیروزوان آنلاین به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

پیام تبریک مدیروزوان آنلاین به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر به گزارش وزوان آنلاین در پیام حسن اسدی آمده است: شامگاه شنبه، اول خردادماه سال ۱۳۶۱ را هرگز فراموش نخواهیم کرد، روزی که خرمشهر در جریان عملیات رزمندگان غیور کشورمان علیه دشمن بعثی و حامیان جهانی‌اش آزاد شد و به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی، خرمشهر را

پیام تبریک مدیروزوان آنلاین به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش وزوان آنلاین در پیام حسن اسدی آمده است:

عکس نوشته آزادسازی خرمشهر

شامگاه شنبه، اول خردادماه سال ۱۳۶۱ را هرگز فراموش نخواهیم کرد، روزی که خرمشهر در جریان عملیات رزمندگان غیور کشورمان علیه دشمن بعثی و حامیان جهانی‌اش آزاد شد و به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی، خرمشهر را خدا آزاد کرد.

عظمت عملیات بیت‌المقدس، تاریخ دفاع مقدس را به پیش و پس از خود تقسیم کرد و روند موفقیت‌آمیز نبرد علیه اشغالگران را سرعتی افزون بخشید.

مردم غیور وزوان – میمه و بخش میمه نیز مانند تمامی اقشار مملکت به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این عظمت و این حلاوت سهیم بودند و تا پایان جنگ تحمیلی، مدافع ایران اسلامی بودند.

اینجانب سوم خرداد ماه، سالروز عملیات بیت‌المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به تمامی مردم شهرهای  وزوان و میمه و لایبید و روستا های بخش تبریک می‌گویم و امیدوارم در دوران شکوفایی صنعت ، پیشرفت وشهرستان شدن، وزوان – میمه و یا میمه – وزوان همچنان سنگر حمایت از ولایت و مملکت را با حضور غیورانه خویش صلابت بخشند. 

وزوان آنلاین: حسن اسدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.